mandag den 7. april 2014

Fra kurv til kort.

Sidste år lavede jeg en lille flettet kurv, den har stået i Hobbygården som lidt inspiration til kunderne. Men den har vist været ude for et uheld *G* - og var faldet lidt sammen i hanken m.m.
Så jeg tog den med hjem for noget tid siden. 
I sidste uge splittede jeg den så ad - og lagde de stadig brugbare ting på mit skrivebord.
Da jeg så pakkede kits til klubaften torsdag - fik jeg en ide med hanken.
Det kom der dette kort ud af.


Til denne type kort er det bedst med tyndt papir synes jeg, så jeg fandt noget gammelt Vivi Gade papir i gemmerne

Det øverste af hanken blev til det midterste på kortet ;)
Kurven kan I se HER

Det var jo et hurtigt kort at lave ... jeg tilføjede bare et par metalhjørner og et par roser - så var det færdigt.

God mandag 
Knus.

18 kommentarer:

  1. WAUW sikken en god ide sådan at genbruge hanken på denne måde, og hvor er det bare flot Dorthe. Rigtig flotte farver og lækre detaljer, som tilsammen blev til et helt perfekt resultat.

    SvarSlet
  2. Rigtig lækkert kort og dejligt når man kan genbruge noget som engang har været... Go' mandag..

    SvarSlet
  3. Både kurven og kortet er fine

    SvarSlet
  4. Really beautiful and gorgeous card.
    Gr Elly

    SvarSlet
  5. Lidt syndt for den smukke kurv, men godt du genbruger den, hvad mon du finder op af resten af den? for det bruger du garranteret også til noget smukt. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. Kanon ide. Det ser rigtigt godt ud med de bukkede folder, som skaber en fantastisk dimension.

    SvarSlet
  7. Flot kort - godt med genbrug! Det ville da virkelig også have været synd at smide de lækre blomster ud!

    SvarSlet
  8. Sikke et lækkert kort! Kender godt det der med at genbruge dele af gamle kort eller kort, som ikke blev så vellykkede ... smukt brug af hanken. Kurven var også fin førhen :)

    SvarSlet
  9. Hvor var det en smart genbrug!

    SvarSlet
  10. Så lurt å bruke den flotte hanken om igjen. Den brettinga likte eg godt :)

    SvarSlet
  11. Så bra med gjenbruk! :) Kortet ble helt nyydelig! Lekker bretting og flott måte å bruke hanken fra kurven!
    klem Unni

    SvarSlet
  12. Stilig kort og herlig bretting av papiret.
    Nydelige baby kort under her også.
    Ønsker deg en fin uke.
    Klem Connie

    SvarSlet
  13. Jeg så kortet nede i butikken i lørdag og det er bare super flot. Min mor spurgte om hun kunne købe det :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej dette kort er ikke i butikken og har ikke været det ;) - Men der er et andet kort med samme foldning og med hjemmelavede blomster.

      Slet
  14. Ja, genbrug er jo så moderne og her har du helt sikkert fået udnyttet genbrugen til noget fantastisk smukt og lækkert ;O))

    SvarSlet