mandag den 21. april 2014

Flere ATC kort...


Der er gang i endnu en swap på Scrapsisters - og da de lige manglede endnu et par i gruppen meldte jeg mig også til den.
I aftes ville jeg bare kigge lidt på de kort - og VUPTI ... pludselig var kortene lavet - og aftenen var væk - haha.

Emnet er "Sjove mænd". 
Og jeg kom i tanke om disse gamle postkort motiver jeg engang fandt på Pinterest. Jeg synes ihvertfald de er sjove! Så håber jeg bare andre også gør *G*


Det var faktisk svært (men rigtig sjovt) at lave disse - da motivet stort set dækker hele kortet.
God 2. påskedag!
Knus.

9 kommentarer:

  1. Hvor er de sjove, jeg glæder mig til at der lander en hos mig.

    SvarSlet
  2. Ih, de er fine ... ja, det er ikke så let, som man skulle tro - slet ikke for os, som er lidt "pyntesyge" :)

    SvarSlet
  3. De er jo fantastiske, jeg er ret vild med dem, og så helt forskellige fra dem jeg har lavet, men det er jo nettop det der gør swap så sjovt, man får en samling kort af det samme emne men med mange forskellige opfattelser, vi får alle en skøn side i vores album. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. De er da helt vildt sjove og rigtig flotte Dorthe. Super flot arbejde.

    SvarSlet
  5. De er bare super fine! :) - du har vel ikke tilfældigvis et link til billederne på Pinterest ?

    SvarSlet