mandag den 28. april 2014

Et superhurtigt kort....


Der egner sig til både pige og dreng.
Jeg har siddet og lavet lidt bestillingskort i dag. Og når man så sidder og roder i papir og dims bliver man nogle gange inspireret til at lave noget helt andet end det man er i gang med.
Det skete for mig idag - og det kom der så dette sommerfuglekort ud af.

Papiret er fra Bo Bunny.
Teksten er et af de nye stempler fra Dixi Craft. Jeg synes den tekst er SÅ god!


På papiret er der trykt 3 sommerfugle, jeg fandt 3 andre sommerfugle i gemmerne der passede til de trykte - og de fik lidt facon og blev limet ovenpå de fortrykte.


Så 3 sommerfugle, 4 metalhjørner, et stempel og lidt perler ... og så var det kort færdigt ;)
---
God ny uge.
Knus.

12 kommentarer:

  1. Smukt og sikke et godt tekst stempel, det kunne være man skulle smide det på ønskesedlen

    SvarSlet
  2. Det ble et vakkert kort! Veldig fin tekst, jeg har faktisk akkurat brukt det på et kort til en 18 åring :)
    klem Unni

    SvarSlet
  3. Hvor er det flot, sommerfugle er så anvendelige, og altid smukt, smart at du sætter andre oven på dem der var på papiret. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Super lækkert kort Dorthe, og det stempel hoppede også ned i min kurv sidste gang og er lige brugt på et par kort her også.

    SvarSlet
  5. Lækkert kort - og dejlig tekst :-)

    SvarSlet
  6. Det er et rigtig fint kort og med en sød ny tekst. Og sjovt at se den enkelhed du også behersker.
    Hvis du skulle prøve noget helt anderledes, skulle du prøve et CAS-kort. Det ville nok være noget af en udfordring....haha.
    Knus.

    SvarSlet
  7. Hvor er det smukt og meget elegant ;O))

    SvarSlet
  8. Hold nu op, hvor du bare kan. Du er super god😄 Rigtig smukt og dejlige farver.
    Knus og ses torsdag

    SvarSlet
  9. du er bare go` et rigtig flot kort.

    SvarSlet
  10. Hurtig eller ikke hurtig, fælles for dine kort er, at de er så super flotte og gennemført og du har så mange rigtig gode ideer, tak for god inspiration.
    Jeg er vild med dine ting.
    Knus Annette

    SvarSlet