mandag den 21. april 2014

Et maritimt kort.

Jeg kan rigtig godt lide at lave de lidt romantiske kort og de meget tøsede kort. 
Men de kort jeg allerbedst kan lide at lave er de Maritime kort.
Jeg hygger mig i den grad med fiskenet og muslinger, fyrtårn og andre underlige ting.
Så da Pion Design kom med Shoreline treasure serien var jeg solgt!
Nu har det været ae-papir i nogle uger - og i dag har jeg så lavet et drenge/herrekort med maritimt tema.


Papirer og motiv er fra Pions lækre serie.


Ankeret er fra Hobbygården. Rammen om motivet er lavet med 4 udstansninger af en Spellbinders der hedder "mirror" - og den lille udstansning jeg har sat ankeret på er lavet med en kamé dies fra Nellie Snellen.


Fyrtårnet er lavet med Marianne Design dies - det blev sværtet lidt med Distress ink Iced Spruce.
Græs og grene er også lavet med forskellige Marianne dies.


Igen har jeg brugt kamé dies fra Nellie Snellen og stemplet en lillebitte tekst.
Jeg ville ønske der fandtes flere af de bittesmå tekster!
Her har jeg sat små halvperler rundt.


Søstjernen har jeg fået af Bodil


Disse er lavet med Marianne dies. Jeg kunne ikke dy mig helt for at sætte blomster på - så jeg lavede en klynge af bittesmå rosenknopper og et par blå støvdrager.
Redningsbæltet er fra min charmssamling.


De nostalgisk maritime motiver er jeg helt vild med!


Og nu fik jeg så lige en ide til endnu et kort - haha... Det må jeg straks i gang med. *G*

Forsat god søndag.
Knus.

13 kommentarer:

  1. Hold da op, du er da gået helt i selvsving pips, hvormange gange har du blogger i dag? Og dette kort er super skønt, i dejlige lyse farver,og den ide med at bruge came underlagt uden camen skal jeg da lige huske. Knus morkaren.

    SvarSlet
  2. flot kort med mange detaljer - det er du bare god til.

    SvarSlet
  3. Mange flotte detaljer... Giver kortet liv.

    SvarSlet
  4. WOUW hvor er det bare flot, og hvor har du da været flittig og nået meget.

    SvarSlet
  5. WAUW hvor er det bare flot Dorthe, og du har da godt nok været flittig også.

    SvarSlet
  6. Flot kort med masser af fine detaljer!

    SvarSlet
  7. Skønt kort. Jeg har også den serie papir, men den er stadig i ae-stadiet. Måske man skulle tage hul på den :-)

    SvarSlet
  8. Flot kort igen. Og du er altså også god til at få strandlooket frem med alle de spændende ting du har.

    SvarSlet
  9. Meget lækkert og skønt kort...

    SvarSlet
  10. Det er godt vi er så forskellige, men sådanne kort vil jeg aldrig få lavet.... men det er du mester i og denne er super flot og dekorativ

    God aften til dig, knuss

    SvarSlet
  11. Fantastisk flott maritimt kort! Så mange herlige detaljer!
    Jeg ser du har vært veldig produktiv siden sist jeg var innom. Superflotte atc kort og nydelige konfirmasjonskort. Du er så flink!
    klem Unni

    SvarSlet