onsdag den 16. april 2014

Et konfirmationskort.

Det bliver dælme ikke til meget tid i Scraprummet selvom jeg har ferie *G*
Men i går havde jeg dog 3 kort der skulle laves - så det blev de.
Det ene var dette konfirmationskort.
Der skulle være en cykel, navn, dato og farverne blå og sort - ellers var der frit slag.


Kanten på det hvide papir er lavet med et af de nye Martha Stewart, around the page sæt.

Lidt blomster - og en lillebitte træcykel.


Jeg er virkelig glad for disse små labels/tags fra Memory Box, jeg har købt begge sæt - og bruger dem flittigt. De kan begge ses HER ( i tredie linie)


Cyklen er skåret ud på cameoen... lidt bruger jeg den da - men min Vagabond er en klar favorit!


De næste dage bliver der heller ikke tid til Scrap - men SÅ skal der hygges igennem :)

I aften skal jeg i Teater og se Les Misérables - det glæder jeg mig til.
Min søster har spurgt om jeg vil med - da hendes chaufførmand ikke kan nå hjem til det.
Så er man da lidt heldig ikke?
God Påske!
Knus.

13 kommentarer:

  1. Fed drenge kort du der har lavet, - mange fede detaljer, skøn sammensætning.
    Forsat god ferie

    SvarSlet
  2. Flot kort. Mange fine detaljer :)

    SvarSlet
  3. Rigtig flot drenge kort og ja de er da super søde de dies... måske de skal på ønskesedlen...

    SvarSlet
  4. Rigtig lækker drenge kort Pips, og er vild med dine farver, det ser hammer godt ud sammen.
    Den lille træcykel er bare noget sååå cute, har I også dem i butikken?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej - men jeg har altså en del i mit lager som ikke er i butikken *G*

      Slet
  5. Rigtig fint kort, og en sød idé at der er mere end én cykel.

    SvarSlet
  6. Skønt cykel kort,med smuk og overvæld ene pynt, jeg er da helt misundelig på dig over den teaterforestilling, er det med Stig Rossen? glem nu ikke "søstre kortene" knus morkaren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var med Stig Rossen og Anders Birchow og en masse andre dygtige skuespillere. Det var en super oplevelse!
      Søsterkortene bliver lavet i løbet af weekenden - det er ihvertfald min plan ;)

      Slet
  7. Lækkert kort med skønne detaljer og ja nogle skønne dies.
    Håber du havde en fantastisk oplevelse med Stig og Anders ;O)))

    SvarSlet
  8. Super fint konfi-kort - og jeg er sq lidt misundelig på alle de dimser du har i gemmerne (bl.a. den lille cykel) *G*
    Ha' en dejlig weekend/påske :)

    SvarSlet