lørdag den 5. april 2014

En skøn weekend....


I dag bliver min søster 50 - og min svoger blev det for nogle måneder siden.
Så i aften skal der festes igennem - sammen med 100 andre glade mennesker.
Jeg har brugt formiddagen på at hjælpe med at dække borde - og nu er jeg hjemme igen for et par timer inden det går løs *G*
Så kan jeg jo godt nå at vise jer et par af de kort jeg fik lavet i klubben torsdag aften.

Jeg lavede disse to baby-kort. 


Jeg har brugt papir fra Tim Holtz blokken "Vintage Shabby"



Doily udstansningerne er lavet med Cheery Lynn dies i tapet - så det virker næsten som stof.


Stemplet er et af mine Orion design stempler - Jeg lånte Christas lækre punch til at stanse ud med (og lod Bodil gøre arbejdet - fnis)


Blomster fra WildOrchid.


Barnevognen er stemplet med et stempel jeg vandt for nogle år siden - og helt havde glemt jeg havde :)


Og de nuttede små dukker har jeg engang fået May Britt til at købe for mig på Sjælland - jeg synes de var SÅ søde at jeg måtte eje nogle, og det her er så de første jeg har nænnet at bruge *G*


Dette var 2 af 4 kort jeg fik lavet torsdag aften. De andre kan I se en anden gang.
Rigtig god weekend.
Knus.

8 kommentarer:

  1. Tillykke med søs ... håber hun/i får en skøn fest i aften.
    Sikke dejlige babykort. Stemplet med barnevognen er da så sødt.
    Herligt at genfinde stempler, som man helt har glemt :)

    God weekend.

    Knus Jytte :)

    SvarSlet
  2. Nej hvor er de dejlige, smart med tapet, det ser ud som en fin lille hæklede "fiduser" og skønt med lidt oprydning når man finder så fine stempler, tillykke med din søstre jeg håber det bliver et brag af en fest i aften. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Super søde kort og de passe jo lige til de små dukker... hi hi...

    SvarSlet
  4. Og så render du bare rundt og leger festtante, når jeg nu kom på besøg, det er frækt ha ha ha, men jeg håber I får en super fed fest iaften og stort tillykke med søs.
    Dine kort er som altid bare noget så nuttede, og skulle lige til at spørge hvor du havde fundet de dukker, da jeg læste det. Dem må I se at få hjem i Hobbygården, for de er altså bare kanon søde, og jeg kunne godt nok godt lige bruge et par stykker her inden for et par uger til lille manden ser dagens lys. ha ha ha.

    SvarSlet
  5. Hvor er det dog nogle søde og nuttede kort du har lavet og læææækker doily du har brugt.
    Håber at du får festet igennem og at tømmermændene ikke bliver for voldsomme ;O)))

    SvarSlet
  6. så vakre babykort , flotte farger og pynt , dukken er bare så lekker . klem Synnøve

    SvarSlet
  7. Så nydelig babykort! Kjempesøte de små dukkene!
    klem Unni

    SvarSlet