tirsdag den 29. april 2014

40 års Jubilæum...

Dette kort er til en 40 års Lego jubilant der også er ivrig jæger.
Der skulle navn og dato på kortet.
Det er den slags bestillinger jeg bedst kan lide - altså, når der er flere krav.


Papiret er fra min yndlings Tim Holtz blog "Vintage Shabby" - jeg tror desværre ikke man kan få den mere. 
Jeg har printet navn, dato samt jubilæumstekst på metallic papir - og derefter stanset ud med de dies jeg synes passede. Til navnet har jeg brugt en MemoryBox dies der pt er en af favoritterne.


Jubilæumsteksten er stanset ud med min nyeste Spellbinders "Valiant Honor" - uha det er et lækkert sæt!


Hjort og legoklods er skåret på Cameoen.


Stjernerne er også lavet med en favorit dies - denne er fra Joanna Sheen.


Jeg har tænkt lidt over hvor meget jeg egentlig får brugt de forskellige dies jeg har - og det har jeg så bestemt mig til at finde ud af *G*
Jeg har skrevet alle dies ind i en bog - så hver gang jeg laver en udstansning nu - sætter jeg en streg ud for den brugte dies.
Og jeg er faktisk allerede lidt overrasket over HVOR meget jeg rent faktisk bruger dies :)
Men det er jo bare positivt!
Tak for besøg.
Knus.

5 kommentarer:

  1. Super flot kort - og du har da i den grad fået det hele med :)
    Det er jo godt at du får brugt alle dine dies - tænk hvis du kom frem til at det havde været spild af penge *G*

    SvarSlet
  2. Flot kort. Jeg er så imponeret over din die samling :)

    SvarSlet
  3. Fantastisk flot kort Pips, den opgave har du helt sikkert klaret til ug kryds og slange. Det er fabelagtigt.

    SvarSlet
  4. Kjempestilig kort! Du klarte virkelig å få med de personlige detaljene på en fantastsik måte!
    klem Unni

    SvarSlet