onsdag den 26. marts 2014

Lørdagshygge...

Tusind Tak for de overvældende mange besøg der var på mit "Tour indlæg"
Jeg håber I nød rundvisningen ;).

Et af kortene jeg fik lavet i lørdags er dette.
Papiret er fra en af de nye serier fra Pion Design - som jeg "kom til" at købe lørdag formiddag.


Motivet er også fra et af Pion arkene.


Jeg har ikke mange blomster i grønne farver - men lidt fandt jeg da. Bladene er lavet med die fra Cheery Lynn.


Den lille tag/label er lavet med Memory Box dies. Der er 2 forskellige sæt med 2 tags i hvert.
Jeg synes de er så søde - så jeg kunne ikke vælge og købte dem begge - hihi.
Bag dem en stribe glitterkarton og lidt smuk blonde.


Rammen er en klar favorit fra Memory Box.


God onsdag og tak for besøg.
Knus.

6 kommentarer:

  1. Så kan det ikke blive mere Pips. Flot.

    SvarSlet
  2. Simpelthen bare super flot lavet Pips, helt uovertruffen.

    SvarSlet
  3. Det er godt nok flot, jeg kender godt det der med "at komme til" jeg skulle jo lige have de der plader og så er det jo også rart at spare portoen, så det blev lige over 900 kroner. Knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Så lekkert kort i flotte farger! Og nydelige dies! Det er ikke så lett å velge bestandig nei, har nok endt opp med både 2 og 3 jeg også mange ganger :)
    klem Unni

    SvarSlet