søndag den 23. marts 2014

Lidt nyt fra kortfronten .. ;)


I går var jeg på tøsetur med Bodil :)
som altid smadder hyggeligt - og der kom jo en smule papir med hjem.
Jeg kan godt se på stakkene i mit scraprum at jeg nok bliver nødt til at sortere ud og sælge noget af det snart - selvom jeg ellers ikke mente jeg ville sælge mere papir - haha.

Efter tøseturen kørte vi til kaffe hos Mona - og det endte med at Mona kom om til mig og scrappede resten af dagen - smadder hyggeligt!

Her er et kort jeg lavede i klubben torsdag aften.

Det er lavet af et kit jeg pakkede til Scrap i Nr. Snede - men som jeg ikke fik brugt den dag - nu er det så lavet *G*


Papiret er en rest - og noget hvidt karton der har fået en tur i forskellige embossingfolders.

Blonde, blomster og sommerfugl er fra gemmerne.


Skiltet kom dog først på i går - det er nemlig lavet med en dies fra Memorybox jeg købte med hjem fra job fredag :) - de små skilte er SÅ fine!


Og så var jeg sørme i The Paper Crafting i går - med noget påskepynt jeg lavede engang.

I dag tager jeg mit kamera med på job - og så kan I komme med på "rundtur i Hobbygården" en af dagene - alle Jer der har spurgt lidt til butikken ;)

God søndag!
Knus.

10 kommentarer:

  1. Rigtig flot kort og lyder som rigtig tøse scrap hygge... Go' søndag

    SvarSlet
  2. Hvor er det et flot kort. Total proff.

    SvarSlet
  3. Smukt kort. Det lyder som en dejlig dag.

    SvarSlet
  4. Sikken en dejlig dag du har haft, og dit kort er super, jeg har også de to embossing men jeg glemmer at bruge dem, (trist med de plader, så er jeg jo nød til at handle et andet sted) god søndag og knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Sikken et lækkert kort, og endda med mine to favorit embossingfolders på en gang, det er klasse må jeg sige. Virkelig flot lavet, og hvor skønt at I havde sådan en skøn tøse dag, det skal man bare en gang imellem. Det nye skilt er bare fint, har haft 3 lidt forskellige fra det fra Spellbinders i flere år, og bruger dem ofte også med et bånd bagved, det ser rigtig fedt ud også.
    Så må vi jo over og se, hvad du har lavet derovre også. he he

    SvarSlet
  6. Så er der dømt forår.... fantastiske nuancer og dejlig sammensætning.
    Det lyder da herligt med en "rundtur" i Hobbygården når nu man bor så langt væk ;O))

    SvarSlet
  7. flot kort i skønne farver

    SvarSlet
  8. Nydelig kort!
    Lekre farger og flott pyntet:)
    Klem, Hedi:)

    SvarSlet
  9. For et herlig vårlig kort! Nydelige farger og blomster. Passer så fint til sola som skinner utenfor vinduet mitt i dag :) Nesten så jeg kan forestille meg at det er sommer :)
    klem Unni

    SvarSlet