lørdag den 29. marts 2014

Leg med stencil...


Kortet i sidste indlæg og så dette kort er de to der er lavet med mine "forsøg" med at embosse med stencils.
Her har jeg lavet baggrunden med Doobadoo burlap stencil. 
Jeg lagde den på papiret, ekstra papir under og så kørte jeg den gennem Vagabonden. Det gav et fint præg på papiret som jeg derefter duppede med guld dabber.


Og som (næsten) altid har jeg brugt kvist karton som base.

Jeg er vild med hjertebåndet der glimter lidt. Der fulgte et sart lyserødt satinbånd med - men jeg synes det var bedre med dette bordeaux organza til kortet her - så det blev erstattet.


Min sidste cheery blossom i denne farve *GISP!!* - og lidt andre blomster.
Perlen er fra en halskæde jeg har købt billigt - bare for at ødelægge den og bruge på kort *G*


Motivet er fra Nellie Snellen. Hun laver altså nogle af de sødeste motivark jeg har set.
Og jeg er specielt vild med strandmotiverne!
Rammen er lavet med Spellbinders - og stemplet er fra Orion Design.


God weekend.
Knus.

11 kommentarer:

  1. For et nyydelig kort! Så lekre farger! Bakgrunnen ble knallfin! Lekkert pyntet med de vakreste detaljer.
    God helg!
    klem Unni

    SvarSlet
  2. Rigtig lækkert kort... Go weekend..

    SvarSlet
  3. Lækkert kort:-)
    God weekend

    SvarSlet
  4. Sødt kort og baggrunden er lækker :)

    SvarSlet
  5. Lækkert kort, de "guld prikker" ser så godt ud, du er da også med på det allersiste, når jeg slår din side op er jeg spændt på hvad du har fundet i hobbygaarden, og viser os der er "på afstand" knus morkaren. og god weekend.

    SvarSlet
  6. Dit kort passer perfekt til dagens herlige solskins vejr og det er utroligt smukt med fine detaljer ;O))

    SvarSlet
  7. WAUW hvor er det bare flot Pips. Jeg er også bare blevet storforbruger af de billeder fra Nemllie Snellen, de er såå super søde alle sammen, og du bruger dem bare rigtig flot, så tusind tak for fed inspiration altid.

    SvarSlet
  8. Nydelig kort og herlig bakgrunn og bilde.
    Ønsker deg en fin uke.
    Klem Connie

    SvarSlet
  9. Rigtig lækkert kort, og så fik man lige genopfrisket, at stencils kan bruges til den teknik, du har anvendt.

    SvarSlet