lørdag den 8. marts 2014

Kort fra klubben.


Her er lige et par kort jeg fik lavet i klubben torsdag aften.
Først endnu et babykort.
Jeg brugte papir fra restekassen. Motivet er fra et Studio Light motivark


Rammen er skåret med en Die-namites die - Kageserviet og bånd er fra hylderne i hobbygården :) 

Sommerfuglene på sløjfen er fra et udstanset Studio light ark.



Og så mine uundværlige WildOrchid blomster.


Og et temmeligt tøset kort - som vel egner sig fint til en Konfirmand.
Motiv og papir er fra Kanban - købt i Hobbygården ;)


Båndet og knappen er også fra Hobbygården.

Her har jeg brugt et af mine dyrebare Orion stempler.
Blomster fra WO - og blade skåret med Cheery Lynn dies.


Jeg synes de motiver er SÅ fine!


Rigtig god Convention til Jer der skal afsted - Jeg kommer ikke denne gang - men tager frygteligt revance til efterår ;)

Knus

11 kommentarer:

  1. To nydelige kort! Herlig motiv på babykortet og deilige farger på konfirmasjonskortet :)

    SvarSlet
  2. 2 fantastisk flotte kort igen Pips. Jeg er bare helt vild med din stil, og dine dekorationsevner, dine kort er altid sååå perfekte.

    SvarSlet
  3. Smukke, smukke kort med nogle fantastiske motiver;O))

    SvarSlet
  4. To nydelige kort :)
    Så lekkert pyntet.
    Klem Connie

    SvarSlet
  5. To skønne kort med nogle flotte blomster dekorationer

    God søndag til dig, knuss

    SvarSlet
  6. Rigtig søde kort begge to med er dog mest vild med det første... og ja som altid får du en masse super skønne detaljer på begge kort... Go' søndag

    SvarSlet
  7. Dejlige kort, jeg er nok også mest vild med det første, (søde babyer går altid rent ind) du når så mange kort, og de er så gennemførte alle, det er meget inspirerende for os der er lidt tunge i bagdelen. knus morkaren.

    SvarSlet
  8. To vakre kort , helt herligt det babykortet, klem Synnøve

    SvarSlet
  9. 2 nydelige kort! Så søtt motiv på babykortet og så lekkert pyntet. Nydelig jentekort også, lekre farger og lekkert pyntet.
    klem Unni

    SvarSlet