fredag den 21. marts 2014

Jaaaahhh...!!


Så kom min gevinst fra Dusty Attic endelig!!!

Og den var ligesom sidst rigtig lækker!

Denne gang røg den en tur i tolden - og jeg måtte bøsse lidt i statskassen for at få den. Man kan ikke vide sig sikker selvom det er en gave/gevinst.

Men her er hvad jeg fik:

1 Dusty Attic taske/mulepose
1 bog til at dekorere.
1 pakke blomster
1 pakke blade.


Og ikke mindre end 17 pakker af de lækre chipboards!! 
Mums!


Så må det da blive en god weekend - ikke?
Knus.

9 kommentarer:

  1. Hvor heldigt! Glæder mig til at se, hvad du får lavet :-)

    SvarSlet
  2. WAUW sikken en lækker pakke at få lige op til en week-end, det skal nok blive sjovt mon ike? ha ha ha Den ser i hvert fald kanon lækker ud.

    SvarSlet
  3. Hold da op en lækker gevinst! Perfekt til din stil!
    TILLYKKE!

    SvarSlet
  4. Næee har du vundet noget, stort TILLYKKE, det er så skønt med uventede gave/pakker. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Sikke en skøn præmie, bliver interessant at se, hvad du får lavet med de lækre chip boards

    SvarSlet
  6. Dejlig pakke ... tillykke med den. Glæder mig til at se, hvad du får lavet af fine sager :-)

    SvarSlet
  7. Jow det ser ud til at det bliver en super weekend hos dig - TILLYKKE med gevinsten :D
    Glæder mig til at se hvad du får lavet med de dejlige sager - og da specielt med ALLE de skønne chipboards ;)
    Ha' en dejlig weekend :)

    SvarSlet
  8. Ej hvor er du heldig -fedt for dig! Ha´en go´weekend!

    SvarSlet