mandag den 3. marts 2014

Indlæg nr. 1000


Hold nu kæft..!!! 
Det er da lidt vildt, men ikke desto mindre rigtigt at dette er indlæg nr. 1000 her på bloggen.
Det burde måske så have været lidt specielt og sådan ... men det bliver nu bare et ganske almindeligt indlæg hvor jeg vil vise et par Baby kort.

Jeg fandt et sødt motiv på nettet - og det har jeg brugt til kortene her.
Punchen jeg har brugt til papiret bag motiverne er en af de nye Tonic punch Jette har fået hjem i Hobbygården. De er tosset gode - da de faktisk kan punche i temmeligt kraftigt papir/karton.


Det blev jo lidt "dobbelt-konfekt" - men pyt... modtageren er jo nok næppe den samme.


Blomster fra WildOrchid. Bamserne havde jeg i gemmerne (thøhø)


Her har farven bare fået en anden lyd .. eller noget..?


Fødderne er stanset ud med en af de Marianne Design dies der landede i Hobbygården i fredags.
De er da SÅ søde!


Og så mine elskede Orion stempler! :D


Tak for besøg og kommentarer herinde til Jer der trofast følger med. Det er jo kun p.g.a. Jer at det faktisk er blevet til så mange indlæg.
God ny uge derude.

Knus.

25 kommentarer:

  1. Stort tillykke med de mange indlæg, det er godt nok flot. Gad vide om jeg nogensinde når så mange??? LOL.
    Og begge kort er bare noget sååå super nuttede, og de stempler er også bare super seje, ville godt nok ønske, de var til at finde nogen steder, men synes temmelig umukigt desværre.

    SvarSlet
  2. WAUV, hvor er det vildt - håber ikke, du selv har talt til 1000, men super flot er det. Jeg håber, du stadig vil blogge og gerne stile mod de 2000 eller endda 10000, for jeg er vild med din stil :)

    Hold nu op, hvor er de kort kære - det billede må du da godt komme til at sende til mig (naturligvis ved et uheld), for hvor er det dog skønt. Er dog specielt vild med de fødder - så nu er det din skyld, at jeg bliver nødt til at holde tidligt fri på fredag, så jeg kan nå "helt ud til Hampen" og shoppe løs inden Convention begynder på lørdag, hvor jeg netop ikke har tænkt mig at shoppe særlig meget c",)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så ses vi da fredag ;) Jeg sender dig et link til de billeder - når jeg lige finder det engang ;)

      Slet
  3. Søde kort! Tillykke med jubilæet og tak for en masse dejlig inspiration!

    SvarSlet
  4. Tillykke med det flotte antal indlæg.... meget imponerende.. rigtig søde babykort...

    SvarSlet
  5. De er begge aldeles nydelige!
    Og gratulerer med 1000 innlegg:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  6. Tillykke - tillykke, to søde babykort, smukke billeder - skøn pyntning. Knus Bodil

    SvarSlet
  7. Hvor er det nogle dejlige kiort, og de små "fusseføder" er så kære. stort tillykke med de 1000 indlæg jeg er benovet, jeg er kun nået til 378 tror jeg nok, men Pips du er nu også myre flittig. knus morkaren. ps skal du ikke være med til ATC kort? jeg ville elske at have et ATC kort du havde lavet.

    SvarSlet
  8. Sikke nogle yndige babykort.

    SvarSlet
  9. Sikke skønne kort. Tillykke med indlæg nr. 100. Jeg nyder at følge med i dine indlæg og hente lidt inspiration

    SvarSlet
  10. 1000 indlæg, det er godt nok vildt Dorthe men fortsæt endelig for det er vi mange der nyder.
    Super søde babykort og sikke nogle skønne små "fusser"

    SvarSlet
  11. Supersødt babykort!
    Stort tillykke med de 1000 indlæg. Jeg håber, du fortsætter den gode stil.

    SvarSlet
  12. To søte kort du har laga her :)

    SvarSlet
  13. Tillykke med jubilæet. 100 indlæg er nu godt klaret.
    Søde kort du viser i dag. De babyfusser skal jeg da vist lige have kigget på en ekstra gang.

    Knus og snart god arbejdslyst....mens vi andre hygger os.

    SvarSlet
  14. Tillykke med jubilæet. Godt gået og fortsæt endelig med mange flere. Søde kort.

    SvarSlet
  15. good luck my friend;)
    lovely and so sweet babycards..
    hugs!

    SvarSlet
  16. 1000 indlæg ... Wauw... tillykke med det :-)

    Hvor er de søde, dine babykort.

    Knus :-)

    SvarSlet
  17. Hej og kæmpestort tillykke med de 1000. Det er da nogle helt vildt nuser kort, du har lavet. Jeg må da vist også have fingre i de små fusser til de små i min familie. Knus

    SvarSlet
  18. Tillykke med de 1000!
    Så super søte baby kort!!!
    God ny uke til deg :)

    ♥ klem, Inger

    SvarSlet
  19. Det er da vildt med 1000 indlæg tillykke med det Dorthe! Søde babykort!

    SvarSlet
  20. Tillykke med de 1000. Flotte kort og den borderpunch er da vild lækker

    SvarSlet
  21. Wow, 1000 innlegg! Jeg har ikke sett alle dessverre, en dag jeg har god tid skal jeg bla meg bakover og bakover og bakover... :) Dette var 2 nydelige babykort! De små føttene er så søte, står høyt på ønskelista mi :)
    klem Unni

    SvarSlet
  22. Det er endnu to smukke kort ud af de tusinder du har kreeret.... tillykke med det. Og ja, det er feedback der gør at man får lyst at blogge

    God aften til dig

    SvarSlet
  23. Tillykke med dine 1000 indlæg. Flotte babykort, du har lavet :-)

    SvarSlet
  24. 1000 innlegg Woooow. Gratulerer .) Har fulgt deg lenge og fått sett endel av alt det fine du har laget.
    To nydelige babykort.
    Så fine føtter :)
    Ønsker deg en fin helg,
    Klem Connie

    SvarSlet