onsdag den 19. marts 2014

Et par konfirmationskort - og en skør ide...

Jeg har lavet et par kort de sidste dage - men det bliver nu ikke til så meget lige pt.
Her er et par Konfirmationskort.
Jeg kender ikke modtagerne - så de kender nok heller ikke mig - og så kan jeg jo godt vise dem. ;)

Jeg har brugt Core´dination papir til det første - og en Tim Holtz embossingfolder.
Sommerfuglene fik jeg af Jette da hun havde været på Convention.


Fjerbolden er lavet på Cameoen.


Jeg klippede sommerfugle ud af et Pion papir og satte på træ sommerfuglene fra Studio Calico.


 Og så et tøset kort. Papiret er fra en Joy paper pad af de lange *G* - det er dem på 6" x 12" - et mål jeg er VILD med på pads.
Stemplet er fra Danmore - det er desværre ikke til at opdrive lige pt - men det kommer vel igen.
Ovalen med pigen er udstanset med en Spellbinders - rammen udenom er en Marianne dies.
Og lidt blomster :)


Og så fik jeg en skør tanke i nat da jeg ikke kunne sove - hihi.
Det slog mig om man mon ikke kan embosse med sine stencil - ....?
I dag da Mona var forbi afprøvede vi det lige ....
og fisme JO - det går fint hvis man bare lægger lidt ekstra karton i "sandwichen" 
og det giver en fed effekt når man så sværter igennem stencilen og ned på det embossede...
jow jow!
Jeg skal da have lavet et par kort ud af "forsøgene" en af dagene.
God aften.
Knus.

10 kommentarer:

  1. Lære kort du har lavet.
    Sjovt jeg har også spekuleret over det med at smide en stencil gennem big shot, har dog ikke fået prøvet endnu, for tænk nu hvis de knækkede!!!!
    Knus

    SvarSlet
  2. Dett er super flotte kort du har lavet... og den teknik du lige beskriver, lærte jeg på online kurset sidste gang :-))) ses her
    http://nedergaardsscrapblog.blogspot.dk/2014/02/embossing-og-distressing.html

    en lækker teknik. som giver endnu flere muligheder med sine stencils

    God aften, knuss

    SvarSlet
  3. Super flotte kort begge to...

    SvarSlet
  4. 2 rigtig flotte kort her igen Pips, især det tøsede er jeg lidt vild med og det samme er mit lille barnebarn, som sidder her og kikker med, hun er helt vild med det stempel og med farven også, og har bestemt, at sådan et vil hun gerne há til sin konfirmations også, hvis ikke hun da når at skifte mening et par hundrede gange inden, da hun kun er 7 endnu ha ha ha.
    Den med din skøre ide, var vi faktisk en 3 tøser som prøvede for et par år siden med de gamle ,messing templates, og de virkede ret fint i de gamle Cuttlebugs i hvert fald. havde faktisk glemt det lidt igen og jeg har endda stadig en del af de templates et eller andet sted, måske de skulle frem i lyset endnu engang? HMMMM.
    Há en rigtig god aften.

    SvarSlet
  5. lovely cards;) you have made fantastic card for a boy. it´s always a big problem for me...

    SvarSlet
  6. Så flotte konfirmasjonskort , gutte kortet likte jeg så godt dekorasjonene på, jentekortet er vakkert. Klem Synnøve

    SvarSlet
  7. Sikke dejlige kort til både "han og hun" måske er det fordi jeg er en hun at jeg best kan lide det lyserøde. knus morkaren.

    SvarSlet
  8. Skønne kort du har lavet.....din skøre kone hihi

    SvarSlet
  9. Så flotte kort! Kjempestilig med den embossede bakgrunnen og kult med fjærballen! Nydelig jentekort. Stilig med siluett motivet, lekre dies!
    klem Unni

    SvarSlet
  10. Det er et par super gode konfimationskort. Jeg synes drenge er så bøvlede (altså at lave kort til dem hi hi). Jeg spekulerede på om rammen uden omsulhouetten af pigen er glimmerpapir eller noget du har gjort bagefter? Jeg synes ofte at glimmerpapir glimrer for meget, men her er det helt tilpas med bling efter min smag :)
    God weekend

    SvarSlet