mandag den 10. marts 2014

Et navneskilt...


Chefen skulle afsted på Convention her i weekenden, og i sidste weekend sagde hun til mig at jeg skulle lave et navneskilt til hende.
Det havde vi så ikke fået snakket mere om - men fredag morgen da jeg skulle afsted på job kom jeg i tanke om det. Så jeg susede lige lidt rundt og samlede bogstaver og en hårbøjle i min taske og tog med på job.

Og ved disken fredag eftermiddag fik jeg klistret et lille diadem sammen - hehe.
Jeg bad Jette selv finde bling og blomster så det passede til tøjet hun skulle have på - 
og resultatet blev sådan her.


Det var ret sjovt at stå og lave det ved disken - og kunderne fulgte med i projektet. 
Den spellbinders jeg brugte til selve navneskiltet blev endda udsolgt undervejs - hihi. 
Billederne blev hurtigt skudt med min telefon - så de er ikke alt for gode.

Jeg smider lige en liste på Hobbygårdens blog med materialebrug.


Hav en herlig ny uge.
Knus

14 kommentarer:

  1. Hahahaha, hvor er du bare dejlig skør og genial, er sikker på der ikke var andre der havde sådan et advanceret navneskilt!!!

    Knus

    SvarSlet
  2. Så flott navneskifte, en god ide, klem Synnøve

    SvarSlet
  3. Lækkert ;-). Mener jeg så chefen, men jeg så helt sikkert ikke navneskiltet...?!?!

    SvarSlet
    Svar
    1. Narj - det klemte bag ørerne så hun ikke kunne holde ud at have det på - men jeg har fået at vide hun holdt ud længe *G*

      Slet
  4. Du er da helt utrolig unge dame, ha ha ha ha tror kun det ville være dig, der ville lige smaske sådan et op bag diskemn sådan på stående fod ha ha ha, men det var da et kanonflot navneskilt, og garanteret ikke et alle andre havde heller ha ha ha. Hvor er det flot og genialt udtænkt også.

    SvarSlet
  5. Der blev grinet højt og længe af det navnediadem på Convention. Jette havde det på længe om lørdagen ;) Du er da total genial og kreativ, Pips :). Savnede dig på Convention, men nogle skal jo holde hjulene igang - så fin aftale I to fik lavet.

    SvarSlet
  6. Hvor er det originalt og total Pippi-agtigt. Savnede dit dejlige grin på mit besøg på Convention lørdag. Vi ses en anden dag.

    SvarSlet
  7. Åh så herlig! Nydelig og herlig, utrolig kreativt :)
    klem Unni

    SvarSlet
  8. Det er super fundet på. Så det derovre lørdag, dog ikke på hovedet.
    Ses

    SvarSlet
  9. Det blev da rigtig flot det navneskilt.

    SvarSlet
  10. Super flot og kreativt ... godt tænkt

    God dag til dig, knuss

    SvarSlet
  11. Super skøn ide, jeg ville ha nydt at se Chefen med det på, du får dejlig afløb for din kreativitet i det job, får du også løn? (det er jo næsten ikke nødvendigt) knus morkaren.

    SvarSlet