fredag den 28. marts 2014

En ny Spellbinders...


Et par dage før Convention kom der nye varer hjem i Hobbygården (det gør der tit) 
Den dag var der masser af lækre lækre Spellbinders med.
Da jeg jo ikke skulle afsted til Convention denne gang - soldede jeg istedet lidt i nye dies *G*
Her er et kort med en af de nye skønheder.

Jeg har brugt Maja papir - og ensfarvet karton.
Stemplet er fra et af mine Orion sæt - stanset ud med en Sizzix dies.


Uret er en 3D toppers.


Blomster (selvfølgelig) fra WildOrchid. Nøglehullet er fra Bo Bunny.


Jeg har leget lidt med Gesso - og embossing med Stencil. 
Sjovt og hyggeligt.


God fredag til Jer.
Jeg vil køre i Hobbygården og ae nye varer - og hygge med de søde kunder og mine herlige chefer!
Knus.

13 kommentarer:

  1. Rigtig fedt kort med mange detaljer som altid... ;) Go' weekend

    SvarSlet
  2. Super flot. Er helt vild med uret

    SvarSlet
  3. Sikken et lækkert kort, den spellbinder er så fin, næsten syndt uret dækker en del, hvis jeg arbejdet i "hobbygaarden" ville deres fjernlager værer i min lejlighed :-)) knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Super lækkert kort Pips, og helt sikkert en lækker die, og jeg tror også jeg er glad for, jeg ikke arbejder der, da jeg ikke tror jeg ville kunne styre mine lyster så heller ha ha ha. Men du har godt nok et drømmejob må jeg sige, og man bli´r nok mere afventende, når man ved man altid kan få fat på det man gerne vil, så haster intet jo helt på samme måde.

    SvarSlet
  5. Uh hvor er det lækkert, er næsten sikker på at den die ligger i min pose fra Hobbyboden, som jeg skal hente på SAM i næst weekend.
    God weekend

    SvarSlet
  6. Det er godt nok lækkert det kort, sødt og romantisk :)
    God weekend

    SvarSlet
  7. Igen et superflot kort med mange detaljer. Knus og god weekend

    SvarSlet
  8. Så lekkert! Man får aldri nok dies :) Jeg gleder meg villt til alle de nye Spellbindersene kommer, ønsker meg så mange av dem!
    klem Unni

    SvarSlet
  9. Endnu et flot kort fra din hånd. Lækkert med de mange detaljefotos.

    SvarSlet
  10. WOOOW, hvor er det smukt og lækkert. Dejligt at kunne "trøste" shoppe lidt ;O))

    SvarSlet