lørdag den 15. marts 2014

En dejlig kreativ lørdag.


I dag har jeg hygget i Scraprummet det meste af dagen. 
Det er blevet til 5 kort - og så har jeg gjort 3 kort færdige der ventede på perler :)
Så nu er der lidt til kortkassen igen.

Torsdag aften i klubben fik jeg en lækker papirspakke af Jette (min chef) - den har jeg været ved at kigge lidt nærmere på i dag - og det endte med jeg fik lavet et kort med lidt af papiret.


Den flotte røde ramme har Jonna fra klubben lavet til mig engang.

Stemplet er et af mine favoritter blandt Hobbygros´ mange lækre tekststempler.
Jeg har punchet det ud med EK punch.


 Jeg er vild med det slidte look på motivet - der også er fra papirspakken.


Fjeren er også klippet ud af et af papirerne.


Bær, roser, bregneblade og en lille fuglerede med æg :)


Et af de andre kort jeg har lavet har jeg blogget på Hobbygårdens blog

Og de 3 kort der ventede på perler var disse:




God lørdag aften.
Knus.


17 kommentarer:

  1. hold op hvor er det et flot kort med masser af gode detaljer. Jeg kan rigtig god lide motivet og rammen du har bugt.
    Sikke flotte kjoler du også har lavet.
    God weekend

    SvarSlet
  2. WOW du har da godt nok været kreativ Dorte, og hvor er de bare flotte alle sammen. Fuglekortet er bare super flot og de kjoler er vildt elegante og perfekte for konfirmationskort. Hvor har du fundet modellen henne? Helt vildt lækre farvesammensætninger, du har lavet på dem alle 3. Du er da helt vild i varmen lige nu, men skønt at se, du er tilbage til fuld kreativitet igen. Er der slet ikke flere problemer med armen mere? Det er da fantastisk og rigtig skønt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en Donna skabelon der er brugt til kjolerne.
      Armen bliver aldrig i orden igen - men sådan er det bare - og så må man lære at leve med det! :) Så ork jo .. masser af problemer med den endnu - men den kan da bruges i mangel af bedre *G*

      Slet
    2. Ha ha ha ja alternativet ville jo ikke være særlig rart må man sige ha ha ha.
      Tusind tak for svaret med kjolerne, det må jeg lige kikke nærmere på så, dem havde jeg slet ikke tænkt på, må jeg indrømme, men selvfølgelig, jeg har den måske endda selv allerede så, da jeg købte en ordentlig dynge sidste år, så må nokhellere lige tjekke stakken først så he he he.
      Men tusind tak og há en god søndag.

      Slet
  3. Super smukke kort alle og en... kjolerne har en flot sammensætning af papir og farver

    God aften

    SvarSlet
  4. Sikke nogle fine "kjolekort" og kort med fugle på er altid meget smukke, og det er dit også. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Smukke smukke kort og den lille fuglerede i metal er simpelhen så fin, hvor har du den fra? God søndag

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Fuglereden har vi i Hobbygården - dog kun i den fysiske butik :)

      Slet
  6. Smukke kort du har lavet. :-)

    SvarSlet
  7. Nydelige kort!
    Ha en fortsatt fin søndag, klem:)

    SvarSlet
  8. Ja de kjole kort er helt vild ;-)

    SvarSlet
  9. Fantastisk flott kort! Så stilig med den røde flotte ramma! Og kjolekortene dine er så lekre! Nydelig alt sammen!
    klem Unni

    SvarSlet
  10. you have made so beautil cards;) bird card is very lovely and reminds me about spring...

    SvarSlet
  11. Rigtig søde kort allesammen med mange skønne detaljer:-)))))
    Hils chefen din næste gang du ser hende og sig tak for sidst fra "pandekagedamen" og hendes mor:-)))))

    SvarSlet
  12. Super skøn kort, - smuk og elegant som altid.
    Skønne kjolekort, - så kom der perler på
    Ses torsdag

    SvarSlet