lørdag den 15. februar 2014

Igen er jeg blevet inspireret...


af et kort jeg har fundet på Pinterest.
Pinterest er et sandt orgie af inspiration og lækre kreationer - og ofte når jeg pakker kit til diverse arrangementer lader jeg mig inspirere af billeder fra Pinterest.
Dog vælger jeg ofte andre farver og former - det skal jo ikke være en tro kopi :)


Motivet er fra et lækkert motivark af Janneke Brinkman - og skåret med en Spellbinders

Blomster fra Wild Orchid - metalringen med tekst er også fra Hobbygården.


Det er den fine knap også - de er lige kommet hjem i 15 eller 16 forskellige udgaver.



Og så endnu et kort i de orange farver, så er det papir brugt *G*
Her er motivet også fra et klippeark.

God weekend.
Knus.

Jeg har da forresten blogget et kort UDEN BLOMSTER!! :) på Hobbygårdens blog.

8 kommentarer:

  1. Rigtig søde kort begge to...

    SvarSlet
  2. Begge 2 rigtig flotte. Jeg bruger ikke pinterest så meget - det er så overvældende og jeg hænger der i timevis. Når jeg så vil i gang med at lave noget selv, går jeg død i det. Havde du ikke en pinterestside med alle dine dies? Den kan jeg ikke finde igen...?

    SvarSlet
  3. Flotte kort. Den knap og den lille ring er virkelig fint!

    SvarSlet
  4. To dejlige forårsagtige kort, og du må da ha købt noget mere orange papir, det bliver modefarve her til sommer, har jeg læst "et eller andet sted" jeg har lige handlet på din arbejdsplads, jeg finder hendes Webshop, via din side, det kan du da godt hilse og sige, knus morkaren.

    SvarSlet
  5. To super lækre kort... det øverste er så yndigt og romantisk

    God søndag, knuss

    SvarSlet
  6. 2 nydelige kort! Ja, Pinterest er et bra sted å finne inspirasjon! Man kan sitte i timesvis hver eneste dag og bla gjennom alle de fantastiske kreasjonene :)
    God søndag!
    klem Unni

    SvarSlet
  7. 2 flotte og romantiske kort

    SvarSlet