søndag den 9. februar 2014

Hyggelig Scrapdag i Nr. Snede.


I går var jeg til Scrap i Nr. Snede sammen med Mona - og selvfølgelig også en masse andre søde scrappiger.
Det var et supergodt arrangement med lækkert mad og masser af sjov og hygge - og ikke mindst en ualmindelig lækker kage til kaffen som Linda var mester for. UHMMM!!!

Nå men... det var nu ikke bare kun pjat og hygge det hele ... eller jo - det var det nu nok. Men jeg fik alligevel lavet 8 kort også.
Det ene kan I se her:


Papiret er fra restekassen - så jeg aner ikke hvad det er :)

Sløjfen er lavet med lækkert bånd fra Hobbygården 


Blomster og perler er også fra Hobbygården. Bregnebladene har jeg fået af Henriette (og Annette)


Motivet er fra Digital Paper - stanset ud med en lækker die fra Marianne jeg egentlig bruger ALT for lidt!

Og hjørnet er en die fra Joy


God søndag til Jer.
Jeg vil tøffe på job :) 
Et andet af kortene jeg fik lavet i går har jeg blogget på Hobbygårdens blog

15 kommentarer:

  1. Godt i havde en super god dag.
    Dit kort er mega flot - med mange gode detaljer.
    God arbejdslyst
    Knus

    SvarSlet
  2. Det lyder som en skøn dag og sikke et lækkert kort. God søndag til dig :)

    SvarSlet
  3. Sikke et fint kort. jeg er vildt imponeret over detaljerne

    SvarSlet
  4. Lyder som en super skøn dag. Rigtig fint kort, du har fået lavet

    SvarSlet
  5. Nydelig kort! 8 kort? Wow! Jeg blir alltid så imponert når noen klarer å lage mange kort på treff! Jeg får ikke til å lage noe som helst på treff, blir mest skravling og å titte på de andres kreasjoner :) Lenge siden jeg har vært på treff nå forresten.
    Ha en riktig god søndag :)
    klem Unni

    SvarSlet
  6. Flot romantisk kort!
    God søndag.

    SvarSlet
  7. Så vakkert kort, flotte farger og kjempefine detaljer, klem synnøve

    SvarSlet
  8. Super flot kort som sædvanligt Pips, og en fed farvekombination med det brune og pink sammen, det har jeg altis godt kunnet lí. God dag på jobbet.

    SvarSlet
  9. UPS!!! den Marianne dies har jeg også og den er godt nok heller ikke brugt meget!!!!
    Meget smukt og lækkert kort ;O))

    SvarSlet
  10. Og den dies har jeg ikke, men lur mig om ikke jeg må ha den, for den er da super skøn. Knus morkaren.

    SvarSlet
  11. Jeg bliver aldrig træt af dine kort, de er så flotte

    SvarSlet