tirsdag den 11. februar 2014

Et LO efter en skitse.


Det bliver ikke til så mange LO som jeg egentlig gerne ville. Men et enkelt en gang imellem.
Dette lavede jeg til Skitsekonkurrencen der var til Scrap i Nr. Snede.
Baggrundspapiret er fra Tim Holtz "vintage shabby" paperstack.
Det hvide er en diecut fra Basic Grey. Jeg kunne ikke så godt lide forsiden - men så brugte jeg bare bagsiden af den :)
Jeg har duppet med Distress Ink gennem en Tim Holtz mask/stencil.
Sommerfuglen er lavet med Marianne dies. Stjernen er et chipboard - og de sorte dew drops er fra gemmerne. Blonden er fra Hobbygården - og båndet er fra "lageret".


Billedet skød enten Patrick eller jeg i Jyllands mini Zoo forrige sommer. 
Den er da sød den lille abe! 


Store gardenia fra Wild Orchid. Den sorte blomst er hjemmelavet - og alle blade er Dusty Attic chipboards jeg har farvet med Distress ink.


Layoutet bliver mit bidrag til udfordringen hos Kort o Mania "Blonder og Bånd"
God tirsdag til Jer!
NU vil jeg lidt på blogrundtur!
Knus.


11 kommentarer:

  1. Smukt lay out, så flot pyntet. Din hjemmelavedet blomst er så yndig

    SvarSlet
  2. Dejligt "AbeLO" og hvis du selv har skrevet teksten, ja så har du en meget flot håndskrift, og den sorte hjemmelavede blomst er så skøn, (hvorfor sidder den, og nærmest gemmer sig bag de røde) det er så dejligt når du laver et LO, for du er så fuld af overraskelser, med pynt o,s,v, knus morkaren.

    SvarSlet
  3. HVor er det smukt og sikke et sødt foto

    God aften, knuss

    SvarSlet
  4. Meget lækkert layout, sjovt med sang teksten og nogle meget fine detaljer ;O))

    SvarSlet
  5. Dejligt med et layout til vores konkurrence og dit er bare så fint! Tak fordi du deltager hos Kort o mania!

    SvarSlet
  6. Kjempeflott LO! Herlig bilde av apen :)
    klem Unni

    SvarSlet
  7. Ååååå såmye fint du har laget siden sist jeg var her:)
    Du er så kreativ, og så flink.
    Jeg har ennå ikke kommet i gang etter jula.
    Klem Connie

    SvarSlet