lørdag den 1. februar 2014

Et kort med "smadder"


Hæ hæ..!
Det er ihvertfald hvad Bodil og Jette kalder dette kort.
Jeg elsker effekten af gesso på kanter og blomster - det gør alle så åbenbart ikke (fnis)

 Det er mit bidrag til udfordringen hos Card and Scrap: Brug stempler!

Papiret er fra restekassen.
Blomster fra Wild Orchid - og fra en gammel månedspakke.


Metalhjørner fra Hobbygården


Motiv og bannere er fra Digital paper


Stemplet er et nyt fra Hobbygros - det er stanset ud med en af de nye label-dies fra Nellie Snellen


Jeg har også blogget på Hobbygårdens blog i dag - et kort med nye Marianne Design dies
Rigtig god weekend.
Knus

17 kommentarer:

  1. Jo, det ser da godt ud med det "smadder" - det må jeg lære lidt af...

    SvarSlet
  2. Lækkert kort ... og sååå flotte detaljer!
    Jeg har det som dig - elsker også den effekt, som lidt maling/gesso giver og bruger det "hele tiden".

    Knus :)

    SvarSlet
  3. Det har nu ellers en flot effekt med gesso på kanterne - og flot er dit kort altså,

    SvarSlet
  4. Så nydelig kort! Lekkert med gesso på kantene og blomstene! Det er sånne detaljer jeg glemmer å bruke selv. Jeg må bli flinkere til det :)
    klem Unni

    SvarSlet
  5. Endnu et super lækkert kort her også Pips, og jeg er også ret vild med den effekt du har fået med gessoen, det ser rigtig godt ud.

    SvarSlet
  6. so lovely card;) wonderful colours. blue cards are my fafourites.
    here in finland we got yesterday so much snow and it is very beautiful. I do not winter and could but I like snow..
    happy weekend to you too with hugs!

    SvarSlet
  7. so sorry, couple of mistakes in spelling. where have I lost my eyes...

    SvarSlet
  8. Jeg synes det ser godt ud, med den ekstra dimention!
    Flot kort.

    SvarSlet
  9. Jeg er vild med din brug af gesso og vild med dit kort. Jeg er bare ikke så god til det selv...tror ikke jeg er så modig, som dig :-)

    SvarSlet
  10. Det er et super flot kort...

    SvarSlet
  11. Super lækkert kort, og flot "smadder" effekt.
    Tak for at du er med på udfordringen hos os i Card and scrap.
    DT Sanne

    SvarSlet
  12. Super smukt og kan godt li' din brug af gesso her.... også et rigtig flot kort på den anden blog

    God søndag, knus

    Tak fordi du deltager i vores udfordring på Card and Scrap
    DT, Lissy

    SvarSlet
  13. Hhihi Smadder… jeg er også vild med gesso effekten. Smukt kort

    SvarSlet
  14. Rigtig smukt kort.
    Tusind tak for at du deltager hos Card and Scrap.
    DT-Gitte.

    SvarSlet
  15. Flot "smadder kort" det kan jeg også godt lide, det brune og blå er altid fint sammen. knus morkaren.

    SvarSlet
  16. Rigtig smukt kort med masser af fine deltaljer. Tak fordi du deltager i udfordringen på Card and Scrap
    DT- Kirsten

    SvarSlet