torsdag den 13. februar 2014

Endnu et par kort.

Her er flere af kortene jeg fik lavet i lørdags.
I butikken har jeg lagt mærke til at rigtig mange konfirmander vælger orange, når de skal finde farven til bordkort og indbydelser.
Så jeg har lavet et kort med orange.
Det bliver mit bidrag til Sketchy Colors udfordring.


Papiret har jeg igen fundet i restekassen.
Blomsterne i de lækre farver er fra Hobbygården


Sommerfuglene fik jeg i adventskalenderen fra Anja


Og stemplet er fra Hobbygros - de laver de lækreste tekststempler!


Og så endnu et kort - det er liftet efter Dette kort fundet på Pinterest.
Jeg valgte bare træstruktur papir og svagt lyserødt.

God torsdag - og tak for besøg.
Knus.

10 kommentarer:

  1. Beautiful and gorgeous cards.
    Gr Elly

    SvarSlet
  2. 2 rigtig smukke kort igen Pips, men især det sisdste, men det hænger vist llidt sammen med at orange bestemt IKKE er min favoritfarve, må jeg nok indrømme he he he

    SvarSlet
  3. Nydelige begge to!
    Ha en fin dag, klem:)

    SvarSlet
  4. To meget forskellige kort men super flotte på hver deres måde.

    SvarSlet
  5. Nydelig kort til vår utfordring denne uken! Lekkert med sommerfuglene!
    Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors denne uken og lykke til!

    KLem,Kari :)

    SvarSlet
  6. Ja, flotte kort, begge to især det første, jeg høre jo til dem der (næsten) elsker alle farver, der er jo nogle petroliums farver som jeg aldrig ville bruge. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Smukke kort. Orange synes jeg er lidt svær at bruge, men du har da lige vist, hvor flot det kan gøres.
    Knus :-)

    SvarSlet
  8. Igen to smukke kort fra din hånd, - perfekt arbejde - mange flotte og fine detaljer

    SvarSlet
  9. 2 nydelige kort! Så flott med orange til konfirmanten! Orange er kanskje ikke min favorittfarge, men dette var kjempefint! Og lekkert pyntet med vakre blomster og sommerfugler. Det andre kortet var stilig med de flotte diesene!
    God helg!
    klem Unni

    SvarSlet