mandag den 10. februar 2014

Endnu et kort fra Scrapdagen..


Dette kort lavede jeg også i Nr. Snede forleden.
Det er stærkt inspireret af DETTE KORT  som jeg fandt på Pinterest.

Igen har jeg været i restepapiret og fundet noget jeg kunne bruge.
Underligt at den kasse altid er stuvende fuld..? *G* 

Sommerfuglen er lavet med en Marianne Design dies.

Blomster fra WildOrchid og Kort og Godt, bladene er lavet med Cheery Lynn dies

Rammen er købt på eBay




God ny uge til Jer alle. Tak for besøg og dejlige kommentarer.
Jeg har ikke haft meget tid til blogrundfart på det sidste - men jeg håber at komme rundt en af de næste dage.
Knus

15 kommentarer:

  1. Du laver simpelhen så smukke og romantiske kort.

    SvarSlet
  2. Wowwwwww sååå vakkert og romantisk!!!!
    Super lekkert pyntet!! Love it! :)
    Ha en god og kreativ ny uke.

    ♥ klem, Inger

    SvarSlet
  3. WOUW endnu et super flot og romantisk kort Dorte. Simpelthen bare super lækkert dekoreret.

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare et vidunderligt kort. Smukt, romantisk og wow

    SvarSlet
  5. Et aldeles nydelig kort!
    Lekkert pyntet som alltid:)
    Ha en fin dag, klem:)

    SvarSlet
  6. Super lækkert og meget romantisk kort.
    Ja, min reste bunke vokser også stødt, stille og roligt og jeg er helt sikker på al jeg aldrig får tømt den, men er glad hvergang jeg får brugt bare lidt af den, gid det også var sådan med penge pungen ;O))

    SvarSlet
  7. Super smuk og romantisk kort, - smuk pyntet - fine detaljer.
    God du finder noget i restkassen du kan bruge, - for rester kan man hurtig få nok af

    SvarSlet
  8. Super flot kort med flotte detaljer.

    SvarSlet
  9. Lækkert kort .. jeg kan faktisk bedst li' din udgave :)
    Ih, det lækre pynt, du har brugt ... uha ... tror jeg liiiige må kikke lidt på nettet i aften :)

    Knus Jytte :)

    SvarSlet
  10. Det er et flot kort med rigtig fine detaljer.

    SvarSlet
  11. Som altid så smukt og elegant med lækkert pynt

    God mandag aften, knuss

    SvarSlet
  12. Dejligt kort, i de skønneste lyse pastelfarver, ren romantik, og som Jytte skriver dit kort er bedre end oplæget, jeg forstår godt din "restekasse" aldrig bliver tom, (det bliver min heller ikke) men at du stadig har så rigelig med pynt er måske mere mærkeligt, for det har du da aldrig sparet på. knus morkaren.

    SvarSlet
  13. Åh dette var virkelig VAKKERT! Sart og romantisk, nydelig dekorert.
    klem Unni

    SvarSlet