mandag den 24. februar 2014

3 kjoler til konfirmander.

Forleden forsøgte jeg at lave skabelonen til dette kort om til en Sille fil - men det blev sgutte særligt godt.
Det opdagede jeg så først da jeg havde skåret ud til disse 3 kjoler - haha.
Jeg bøvlede lidt med dem forleden - men det blev jeg bare "Rø-håret" af - så skidtet blev lagt til side.

Men i dag bestemte jeg at de nu ikke bare skulle smides ud! - Og så måtte jeg klippe lidt her og skære lidt der - og til sidst lykkedes det at få et nogenlunde hæderligt resultat alligevel.

Først et kort med Pion papir. Her spejlvendte jeg skabelonen.

Så Maja Design "Walking in the forrest" 

Og så er det papir fra en af Vintage kollektionerne også fra Maja - enten Summer eller Spring...?


Nu har jeg lige skåret ud til lidt fodbolde - jeg håber de er mere medgørlige *G*
God aften.
Knus.

8 kommentarer:

  1. Det er nogle søde konfirmationskort.

    SvarSlet
  2. Jeg synes da nu, at dine kjoler ser udmærket ud, de er da rigtig søde til konfirmationskort, og rigtig fint dekoreret som sædvanligt. Smukt arbejde.

    SvarSlet
  3. Hvor var det godt du ikke smed dem ud :-) De er super søde...

    SvarSlet
  4. Så fantastisk flotte kjolekort! Ikke vet jeg hva du slet med, men resultatene ble perfekte!
    klem Unni

    SvarSlet
  5. Rødhåret eller ikke rødhåret så gik det da meget godt med at "sy" konfirmationskjoler, de er flotte alle tre mest det sidste på grund af farven. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. Hvor er de fine trods din bøvl. Jeg har også lige lavet den til en silhouette fil og den blev ok. Så mangler du kan du bare sige til ;-))

    God aften

    SvarSlet
  7. Woooow så fine.
    Ikke sett før.Rå lekkert.
    Klem Connie

    SvarSlet
  8. de blev da rigtig fine, du er en god skrædder

    SvarSlet