mandag den 13. januar 2014

Wild Orchid

har de skønneste blomster :) - og jeg er i den grad storforbruger af dem.
De har også en udfordringsblog: 
og lige nu er der en udfordring med knap/knapper.

Det betyder selvfølgelig at der skal være en eller flere knapper på bidraget - men der skal også være mindst et produkt fra Wild Orchid Crafts
Det har jeg ikke så svært ved at finde i gemmerne - hehe.

Mit bidrag kommer her:


Jeg har brugt papir fra Riddersholm. Motivet med stolen fik jeg i en månedspakke for efterhånden meget længe siden.

En kamé blev næsten til en orden *G* - jeg trak et par stykker bånd gennem et båndspænde (fra WO) og klippede det skråt af.


Lidt roser fra WO - og et liller glitterhjerte fra gemmerne.


Stof/Blonde sommerfuglen er fra WO, jeg har sat den på et stykke transperent for at give den lidt "luft under vingerne" - så satte jeg små perler på begge vinger. Derefter satte jeg et par små rosenknopper i hullerne på en knap og en blomsterstængel blev trillet lidt og sat på som "hale"- og så kom knappen på sommerfuglen.

Lidt flere af yndlingsblomsterne, endnu et glitterhjerte - hvide blade og lidt perlesnor.

Den runde udstansning er lavet med en joy dies.


Kanten med noder er også en joy dies (tak for lån Jonna og Margit)


Det blev mit bidrag til udfordringen.


Tusind Tak for alle de søde og skønne kommentarer på mit sidste indlæg - I er så søde!
God ny uge.
Knus.

16 kommentarer:

  1. Det er så smukt et kort... beundrer dig at du kan få så meget på uden at det virker overpyntet

    God eftermiddag til dig, knuss

    SvarSlet
  2. Rigtig smukt kort. Lækre detaljer som altid.

    SvarSlet
  3. Jamen, jamen Dorthe hvor er det bare fantastisk smuuuukt og utroligt gennemført ;O)))

    SvarSlet
  4. Et nydelig kort Dorthe, som er vakkert pyntet♥.

    Klem, Marita

    SvarSlet
  5. Smuk kort, og flotte detaljer. Er vild med noderne, blomsterne, motivet og hele måde det er sat sammen på. Du er bare så dygtigt:-)
    God aften
    Knus Eva

    SvarSlet
  6. Flot lavet og med vildt mange flotte detaljer!

    PS. når jeg går ind på din side hopper/ryster den op og ned hele tiden. (et par millimeter ) Ville lige nævne det....

    SvarSlet
  7. Super smukt, du kan sammensætte alt så det ligner en milion, den stol passer så fint til hele opsætningen. knus morkaren.

    SvarSlet
  8. Woooow så lekkert.
    Nydelig pyntet.
    Så mye lekkert du har laget i det siste.
    Ønsker deg en fin uke.
    Klem Connie

    SvarSlet
  9. Vildt flot kort og SÅ mange små fine detaljer.
    Dine fotos af detaljer er også en rigtig fin ting.....
    Knus.

    SvarSlet
  10. Wowwwww så lekkert kort Dorthe!!!
    Nydelig pyntet som alltid og super flotte detaljer!
    Ha en fortsatt god dag :)

    ♥ klem, Inger

    SvarSlet
  11. Wow så lekkert! Så mange lekre detaljer, nydelige dies, vakre blomster. Den sommerfuglen var prikken over i'en! Nyydelig!
    klem Unni

    SvarSlet
  12. your card is so beautifull and full of lovely embessilments...

    SvarSlet
  13. Stunning work. Thanks so much for joining us at WOC this week, x

    SvarSlet
  14. Øj, sikke et smukt kort...igen! Den sommerfugl er da bare flot, den skal vist på indkøbslisten næste gang ;-)

    SvarSlet