søndag den 5. januar 2014

Mand eller mænd....


det var nok ikke lige det jeg først tænkte da jeg fik min nye dies i går - ;)
Men da nu udfordringen hos It´s all about the Vintage and Beauty er netop "mand eller mænd" - så tænkte jeg at det bare var en ekstra udfordring at få den nye dies med på kortet.
Det lykkedes - og resultatet er her:


Papiret er fra restekassen, det er enten FabScraps eller Paperloft - og jeg er stadig vild med papir med træstruktur/mønster. 
Motivet er igen fra Digital Paper. 

Mmmm.... min lækre nye dies :D - Den er fra Poppystamps og hedder Diamond Background.
Sommerfuglene er klippet af et stykke mønsterpapir - vistnok fra Kaisercraft.
Viserne er fra Tim Holtz.

Så fik jeg anvendt lidt af de gamle "flade" blomster fra gemmerne.


Cameoen har også arbejdet lidt - derpå har jeg skåret Pompomgrenene.


Og det blev så mit bidrag til udfordringen hos it´s all about the Vintage ...


Rigtig god søndag derude.
Knus.

15 kommentarer:

  1. For filan da Dorthe, hvor ser det lækkert ud, og nu får du da vist endnu en gang sat gang i behov hos mange af os der kigger med hos dig !!
    Fedt at du tager min udfordring op, jeg glæder mig max til at se resultatet og selvfølgelig kan det blive lige så godt som mit ;O))))

    SvarSlet
  2. Hold da op for et flot kort du har fået lavet med din nye die, mange fine og flotte detaljer, jeg glæder mig til at se mere hvor den die er brugt. Há en god søndag. Knus

    SvarSlet
  3. Super flot kort :) god søndag

    SvarSlet
  4. Rigtig flot kort! Mange lækre detaljer... :-)

    SvarSlet
  5. Endnu et kanon fedt kort Dorte, og igen med masser af fede detaljer overalt, og du kan bare på en eller anden måde slippe godt fra at sætte hvad som helst sammen, og stadig få det til at se hammer godt ud.

    SvarSlet
  6. Super lækkert kort og din nye die er bare skøn

    God søndag, knus

    SvarSlet
  7. Den dies er super skøn, ingen tvivl om det, og så er det da en FLOT FYR du der har puttet ind mellem blomster, sløjfer, perler og sommerfugle, men kortet er mega skønt. knus morkaren.

    SvarSlet
  8. Super super flot herrekort med rigtig mange lækre detaljer.
    Knus og ses torsdag

    SvarSlet
  9. Hvor er det altså flot. Og så med ny die........??? Så kan jeg godt forstå, du ikke købte noget da vi mødtes...og bagefter driller mig med at du INTET købte af den slags. Altså !!!! Tror da pokker, når du bare får det med posten.....hæhæ
    Knus fra Annette

    SvarSlet
  10. amazing mancard dorthe;) it is so difficult to make cards for men but did it.
    don´t worry - nice surprice to see those pinned pictures...hugs!

    SvarSlet
  11. Ååå så koselig at du likte bloggen min <3 måtte jo ta turen inn hit jeg og nå :) la meg til som følger!
    SÅ mye lekkert du lager :) her kommer jeg tilbake
    Klem Anja

    SvarSlet
  12. Så smukt et kort - og detaljerne er ligeså fine som de plejer at være :)...jeg kan super godt li' den måde du har brugt de flade blomster på. Altid godt med idéer når man nu har en million af den slags blomster stadigvæk *G*

    SvarSlet