fredag den 24. januar 2014

Hvidt på hvidt - Vinterkort.


I aftes i klubben fik jeg lavet et vinterkort i hvidt.
Det er mit bidrag til udfordringen hos Nordsalten hobbyklub
Hvidt på hvidt er en dejlig udfordring fordi jeg faktisk synes det er lidt svært at lave netop de kort - men jeg synes også de er ret fantastiske når de så er lavet :)

Mit kort er her:

Hvidt karton, hvidt glitterkarton, hvid doily, hvide blomster, hvide halvperler og hvid blonde.

Blonden har jeg haft i et par år - den er så fin.


De lidt pjuskede blomster er blandt mine absolutte favoritter - og nu har jeg snart ikke flere.

Og lige for tiden har jeg forelsket mig i de forskellige borter man kan få i dies - Snefnuggene er så flotte!


Stemplet er fra Inkido


God fredag aften - og snart Weekend.
Knus.

14 kommentarer:

  1. Gud, er jeg den første der kommenterer, ser de mon håndbold allesammen, nå men det gør jeg ikke, jeg nyder derimod dit skønne kort, og det der med hvidt i hvidt er sindsygt svært, men hvor passer det godt til et vinterkort, det er meget smukt. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Smukt og fint - perfekt her i kulden :-)

    SvarSlet
  3. Bare så smuk og elegant. Superflot blonde!

    SvarSlet
  4. Superflot og smukt kort. Du kom nu godt fra Hvidt i Hvidt, selvom du syntes det er svært.
    God weekend

    SvarSlet
  5. Rigtig flot kort... meget smukt det er holdt helt i hvidt...

    SvarSlet
  6. Så smukt et kort, jeg syndes også det er svært med hvidt på hvidt, og det er så smukt.
    Knus Sanne

    SvarSlet
  7. Super flot kort, jeg var så heldig at se hvordan den blev til i torsdag. Knus og god weekend

    SvarSlet
  8. Det er så vakkert med hvitt på hvitt, blomstene og Diesen er bare kjempefine, et nydeligt kort. Ha en fin helg, klem synnøve

    SvarSlet
  9. WAUW simpelthen super kanon flot og elegant Dorthe. Bare fantastisk flot arbejde.

    SvarSlet
  10. Så smukt og elegant... lækker blonde du har brugt også

    God lørdag, knus

    SvarSlet
  11. Elegant i de hvide nuancer og så lækre detaljer.

    SvarSlet
  12. super flot og lækker border punch du har brugt

    SvarSlet
  13. Åh, jeg er vild med monocromatic kort og især de hvide af slagsen. Sikke et smukt kort med flotte detaljer

    SvarSlet
  14. Fantastisk flott kort. Digget detaljene på siden, og teksten var flott.
    Tusen takk for at du deltar hos oss i Nordsalten hobbyklubb.

    SvarSlet