tirsdag den 28. januar 2014

Grønt - blåt og hvidt...


Det er farverne man skal bruge på sine bidrag til Sketchy Colors i denne uge.
Den udfordring hyggede jeg mig lidt med i aftes - og det kom der dette kort ud af.


Papiret er fra Tim Holtz.

Ornamentet er en dies fra Memory Box - det er egentlig et båndspænde, jeg har bare stanset en oval ud med en Nellie Snellen dies og sat på istedet. Stemplet er et nyt fra Hobbygros


Igen har jeg brugt motiv fra Digital Paper.


Forskellige blomster - mest fra Wild Orchid - men også lidt fra gemmerne.


Og så har jeg igen brugt en bort - denne er lavet med en die fra Joy 


I morgen - hvis vejret ellers vil ... suser jeg en tur til Sjælland - sammen med Mona, Patrick og en af Patricks kammerater. 
Så kender du en hobbybutik på den vestlige/sydvestlige del af øen ... så giv lige et praj :) Der skal da snuses lidt når man kommer på langfart ;)
God tirsdag.
Knus
..

16 kommentarer:

  1. Prøver lige igen :-))))
    Smukt kort...Flot farvesammensætning :-)
    Jeg har flere veninder som handler hos Gurli som har en hobbybutik i Fuglebjerg med masser af dies og andre scrapting. Hun er ret billig og har været med til Scrap a mania. God tur til djævleøen...

    SvarSlet
  2. Rigtig lækkert kort i dejlige farver...

    SvarSlet
  3. Super lækkert kort her igen igen Dorthe, og det er bare rigtig fede farver, der er brugt her også, dem er jeg helt med på til hver en tid.

    SvarSlet
  4. Hvor flot Pips, blåt og hvidt er jo altid smukt og en snert af grønt gør det ikke ringere. hvis jeg var dig ville jeg finde ud af hvor på østsjælland "leg og hobby" bor, jeg ved det er derude øst på men har ikke adressen, rigtig god tur og knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Super flot, - den die som du har lavet borten med er skøn.
    God tur til "djævleøen" i morgen

    SvarSlet
  6. Så nydelig! Vakre farger, lekkert pyntet. Den bakgrunns-diesen er så fin!
    klem Unni

    SvarSlet
  7. Lekkert kort i flotte farger. Likte godt alle de fine dies du har brukt.
    Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors.
    Klem Monica

    SvarSlet
  8. Sikke et lækkert kort...og jeg kan se du har brugt den nye bord:-)
    God aften

    SvarSlet
  9. Som altid - bare flot og tilpas med pynt.
    Ses imorgen aften. Knus

    SvarSlet
  10. wonderfull blue card! so decorative with lovely flowers;) hugs...

    SvarSlet
  11. Det blev så flot dit kort i de skønne farver og med dine lækre dies
    håber du fandt en scrap butik ;-))
    God weekend, knuss

    SvarSlet
  12. Fantastisk smukt kort, er vild med den die men valgte den fra på grund af formatet. Syntes ikke rigtig den passede til mine 10,5 x 15 cm kort, men dit kort ser super godt ud. Skønne farver og lækker pynt.

    SvarSlet