tirsdag den 21. januar 2014

Et Tag ...

På Facebook har Riddersholm en lille udfordring med at lave et tag i Riddersholm papir.
Så forleden aften lavede jeg dette tag.


Jeg kan ikke huske hvilke serier papirerne er fra - men Riddersholm er det ihvertfald :)
og jeg er vild med farverne.

Sommerfuglen er samlet af en udstanset og en færdigkøbt.


Chipboard og Swarowski krystaller

En stor sløjfe og en blomst fra Prima..?? tror jeg.


Motivet er også fra et Riddersholm papir.


Rigtig god tirsdag derude
Knus. 

..


15 kommentarer:

  1. Supersødt med skønne detaljer!

    SvarSlet
  2. Virkelig flot og kanon farver og flotte lækre detaljer på taggen også. Smukt arbejde som altid.

    SvarSlet
  3. Meget smukt tag! Er vild med din stil

    SvarSlet
  4. Bare så smukt og harmonisk tag. Så mange smukke detaljer.

    SvarSlet
  5. Hvor smukt, hvis det er en konkurense har du da lavet en sikker vinder, de andre kan godt "gå hjem og lægge sig" knus morkaren.

    SvarSlet
  6. Nydelig tag! Så flott sommerfugl du har laga :)

    SvarSlet
  7. Hvor er den bare smuk og meget lækker og ja, fantastiske nuancer ;O))

    SvarSlet
  8. Bare et skønt tag. Lækre farver og yndig sommerfugl :-)

    SvarSlet
  9. Lekker tag! Nydelige detaljer og farger!
    klem Unni

    SvarSlet
  10. Skønt tag og sikke en fed chipboard du har brugt! Jeg går ud fra den er fra Polen?

    SvarSlet