torsdag den 23. januar 2014

Et rigtig tøset kort.


Da jeg hyggede i scraprummet i går eftermiddag fik jeg også lavet et kort min niece skal bruge til en veninde.
Det er blevet rigtig tøset synes jeg :)
Det er mit bidrag til udfordringen hos It´s all about the Vintage and Beauty
hvor de vil se Embossing.


Jeg har brugt hvidt karton og hvidt glitterkarton til kortet.


Sommerfugleborten er skåret i hvid glitter - og har fået perler i farver der passer til blonden og blomsterne.


Forskellige blomster fra Wild Orchid - Efeubladene er fra en kunstig plante købt i genbrug.


Jeg har brugt mine just Rite stempler til navnet og stemplet på et banner skåret med Marianne dies.


Motivet er igen igen fra Digital Paper


Den hvide karton fik tur i Tied Together embossingfolderen.
Og sådan blev kortet! 
Jeg skal igen beklage de ikke helt gode billeder - men det bliver for tidligt mørkt og for sent lyst lige pt - hihi.
God torsdag 
Knus.

22 kommentarer:

  1. Thanks for joining us at It's all about the Vintage
    Elma

    SvarSlet
  2. Hvor er det flot Pips, du er da nu heller ikke så dårlig til at bruge de farver her, må jeg sige. Kanon resultat, det skal nok bringe lykke, er jeg sikker på.

    SvarSlet
  3. Oh, what a wonderful card! So cute! Thx for joining us its all about the vintage-challenge and hope see ya again=)!

    SvarSlet
  4. Hvor ER det flot...så fint og skønne sarte farver :-)

    SvarSlet
  5. lovely birhtdaycard;) thank you for joining it´s all about the vintage and beauti challence...

    SvarSlet
  6. igen et dejligt kort fra din hånd

    SvarSlet
  7. Det er så smukt og sikke en nydelig blomster cluster du har lavet.

    God eftermiddag, knuss

    SvarSlet
  8. Aldeles nydelig!
    Lekkert pyntet:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  9. Igen et rigtig flot kort :-)

    SvarSlet
  10. super flot kort og så smuk en sommerfugle dies, det kan være det er en jeg må have

    SvarSlet
  11. Dejlige pasteller, jeg har de sommerfugle men ingen glitterkartong, sådan er det altid. knus morkaren,

    SvarSlet
  12. Sikke skønt tøset kort. Er helt vild med sommerfugle borten

    SvarSlet
  13. Et nydelig søtt og feminint kort. Lekker embosset bakgrunn og vakre dies!
    klem Unni

    SvarSlet
  14. Det er blevet et rigtig lækkert kort ....jeg tror da den sommerfuglen bord må i min samling:-)

    SvarSlet
  15. Wow, beautiful card, the flowers are lovely!

    SvarSlet
  16. So soft and nice, very pretty! thanks for joinig us at It's all about the Vintage.
    Hugs Elfi

    SvarSlet
  17. Jeg kunne fra første øjekast se, at det lignede et spejl. Var det planen? Jeg synes det er bare SÅ genialt!

    SvarSlet
  18. What a beauty! I love the subtle colours and the atmosphere of your card! Thanks for joining us at It's all about the vintage and beauty!

    SvarSlet