onsdag den 1. januar 2014

Et nyt (scrap) år er startet.


Godt Nytår til jer allesammen - jeg håber I er kommet godt og problemfrit ind i det.
Jeg startede den første dag i det nye år i scraprummet for ikke at forstyrre de unge mennesker der sov i stuen. Og det var jo en skøn måde at starte ud på! 
Det kom der denne æske ud af. Det er en gave til en lille prinsesse i familien der virkelig værdsætter den slags.
Jeg havde for et par dage siden malet æsken (en trææske jeg fik i min adventskalender) med noget gammelt crackle paint fra gemmerne.
Jeg har virkelig hygget med at lave den. Der er brugt masser af blonde, blomster, blade og perler...

... og en kamé. Perlebåndet har jeg haft længe, men det har knebet lidt med at finde noget at bruge det til - det fandt jeg så her :)


Det er da vaskeægte prinsessefarver ikke?

Her fandt jeg også anvendelse for nogle af de mægtig store roser der var i skuffen - de fik lidt gesso.
Den brede blonde på låget har jeg fået af søde IngeJC


Et par perler med bronzekappe - og en bronzeblomst...


De snoede dimser er købt på convention engang. De store bronzeblade fik også en gang gesso

Kalaerne er også fra convention.


Æsken er pyntet så låsen stadig kan bruges - ellers var der jo ikke meget ved det. *G*



Jeg har trukket tyl gennem en masse båndspænder - og sat rundt langs overkanten af æsken... et båndspænde på hvert af de 8 "hjørner" det gav en fed effekt synes jeg.

Og sådan blev så årets første kreation i "Pipseriet"


Æsken bruger jeg som mit bidrag til udfordringen hos Card and Scrap - det er vist på tide at komme lidt i gang med udfordringer igen. Og så vil jeg gerne lave flere LO i 2014 end det blev til i 2013. Jeg overvejer endda at forsøge mig med et par mini album ... 
Tak for besøg og skønne kommentarer.
Knus.

20 kommentarer:

  1. Som altid gennemført!
    Godt Nytår.

    SvarSlet
  2. Smuk smuk æske....
    og også et godt nytår til dig, knuss

    Tak fordi du deltager i vores udfordring på Card and Scrap

    SvarSlet
  3. Aldeles nyyyydelig :) Ønsker deg et Godt Nyttår :)

    SvarSlet
  4. Fantastisk flot og en ægte prinsesse værdig. Alle mine prinsesser ville bestemt også elske sådan en æske. Skal spørge dem næste gang nogen af dem dukker op her.
    Det var da en kanon flot start på et nyt scrapår, og rigtig godt nytår til dig også.

    SvarSlet
  5. Hvor er det flot :)
    Godt nytår

    SvarSlet
  6. Sikke fine hemmeligheder en lille prinsesse kan gemme i sådan en flot æske. Godt nytår. =0)

    SvarSlet
  7. WOOOW sikke en lækker æske med utrolig mange lækre detaljer, der er vist en pige der er blevet utrolig glad og stolt.
    Rigtig godt nytår ;O)))

    SvarSlet
  8. Hvor er den smuk. Tak for inspirationen. Jeg har nemlig nogle cigarkasser, der skal pyntes.
    Jeg ved ikke om du har set mit svar på dit spørgsmål, men eller er linket her: http://www.davidwallace.com/2008/02/caring-for-newborn-babies-for-dummies/ God fornøjelse.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind Tak! Sådan en skal jeg helt sikkert lave - den er da for kær!

      Slet
  9. Supersmukt og ret romantisk i farverne. Virkelig gennemført. Kan godt forstå, at du har hygget dig
    Knus

    SvarSlet
  10. Aaarrr men hvor er det lækkert, en rigtig prinsse ting, der er da en der bliver himmelhenrygt, lige til at gemme de små kærstebreve o.l.g i. og Pips du skulle prøve at kaste dig ud i et minialbum, jeg ved du så vil få svært ved at holde op igen, jeg elsker at lave minier, og hver gang jeg er ved at være færdig med et, overvejer jeg hvad det næste skal indeholde. knus morkaren.

    SvarSlet
  11. For syv søren da!! Sikke en lækker æske og den er bare så sød at jeg ville ønske den var til mig! Eller er jeg for gammel til at kalde mig en prinsesse? ;-) Du spørger på min blog, hvilken slags sværte jeg har brugt på et af mine julekort? Det er skam ikke en sværte, men derimod en embossingpulver fra mærket Zing og hedder Powder. Den skulle du sikkert kunne få i flere scrapbutikker ;-) Godt nytår!!

    SvarSlet
  12. Alldeles nydelig!! En ekte prinsesse eske :-) Takk for at du deltar hos Card and Scrap denne gangen. DT Heidi

    SvarSlet
  13. Helt utrolig smuk æske du har fået scrappet... og glæder mig til at se om du i år får lavet lidt album... fnis..

    SvarSlet
  14. Super lækker æske, kan godt se at du har hygget dig med at kreere den ! Godt nytår til dig :0)
    Knus Hjørdis

    SvarSlet
  15. Super flot æske - mange fine detaljer.
    Tak for alt i 2013, - jeg glæder mig til hyggestunder med dig i 2014
    Ses i morgen
    Knus

    SvarSlet
  16. Det var en vakker eske du har laget. Nydelig pyntet. Tusen takk for at du deltar hos Card and scrap.

    SvarSlet