lørdag den 11. januar 2014

Et kort mere...


I dag har jeg lavet mit bidrag til Maja Designs Januar Mood Board 2014.

Maja er jo helt klart mit yndlingspapir - og derfor er deres månedlige udfordring også en klar favorit for mig.
Mit bidrag kom til at se sådan ud:

Januars Mood Board ser sådan ud.

 Januari
Jeg har brugt af papirerne fra Vintage Autumn kollektionen.
 Skriftrullen fik et stykke twine omkring - og deri bandt jeg bittesmå hjerter.

Jeg fik lidt sart lyserødt tyl af Dorthe da jeg forleden var på minialbumskursus hos hende :) Det har jeg brugt lidt af her.


Motivet er klippet af et af de skønne ark fra Vintage Autumn serien.


Nu er det heldigvis tid til at finde sommerfuglene frem igen - så jeg skar en bort i hvidt glimmerkarton.

De store roser til venstre fik jeg også af Dorthe, dem rhinstenen ligger henover er en del af motivet.


Uret er også klippet af et ark papir fra serien.


Det er faktisk kun mit tredie kort i år. men lidt har også ret ;)


Tak for du kiggede forbi - og tak hvis du efterlader en kommentar.
Rigtig god weekend.
Knus.

22 kommentarer:

  1. WAUW hvor er det bare flot Dorte. Jeg er helt bjergtaget af alle dine fantastiske små detaljer overalt, som du bare er så god til. Super flot resultat. Pøj pøj med udfordringen, det er i hvert fald en værdig kompetant, det er helt sikkert.

    SvarSlet
  2. Hold da op det ser godt ud Dorthe, den udfordring har du klaret til UG+
    Sikke en god idé med at klippe Maja damen ud :)
    Held og lykke med udfordringen.
    Knus fra
    Dorthe :)

    SvarSlet
  3. Oi, dette var utrolig lekkert!!! Så mange spennande detaljer, og deilig med vårfarger og sommerfugler :)

    SvarSlet
  4. Aldeles nydelig kort!
    Lekre farger og masse flotte detaljer:)
    Ha en fin helg, klem:)

    SvarSlet
  5. skønne farver :)
    Rigtig flotte detaljer!

    SvarSlet
  6. Så smukt og elegant, med maser skønne detaljer.

    SvarSlet
  7. Fint fint kort! Borden med sommerfuglene er da bare så flot, men nu elsker jeg også sommerfugle.
    Igen har du så mange fine detaljer med...! Mon jeg lærer det en dag :)

    Knus Eva

    SvarSlet
  8. Super smukt og lækkert kort med dine små lækre detaljer ;O))

    SvarSlet
  9. Som altid, virkelig smukt. Jeg bliver virkelig inspireret af dine ting. Jeg er vild med skrift rullen :-)

    SvarSlet
  10. Lækkert kort, som altid, det er så skønt at gå på jagt i dine detaljer, man finder hele tiden nye som man ikke så i første omgang, denne gang er der en kantpunds jeg vist aldrig har set før. det glæder mig at det går bedre med skulderen. knus morkaren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er ikke en punch jeg har brugt - det er dies fra spellbinders ;) De er SÅ fine!!

      Slet
  11. Flot kort.
    Held og lykke med konkurrencen.

    SvarSlet
  12. Å du har så mange vakker detaljer, jeg ser og ser på dette nydelige kortet, klem synnøve

    SvarSlet
  13. Fanatstisk flot med mange smukke detaljer.

    SvarSlet
  14. Pragtfuldt kort og som altid med et hav af skønne detaljer...

    SvarSlet
  15. Super smuk og elegant kort du har lavet, utrolig mange smukke og elegante detaljer du har rystet ud af ærmet denne gang, dem er jeg vild med.
    God søndag

    SvarSlet
  16. Det er bare såååå smukt dette kort.

    SvarSlet
  17. Fine, fine detaljer, og så fint afstemt i farver :-)

    SvarSlet
  18. Nå har jeg kost meg med å titte bakover i bloggen din og jeg er så imponert over alt det lekre du har laget! Fantastisk flotte kreasjoner, så mange nydelige detaljer! Har lagt meg til som følger her hos deg så jeg ikke går glipp av noe mer :)
    klem Unni

    SvarSlet
  19. Skønt kort og så mange fantastiske detaljer på :-)

    SvarSlet