onsdag den 22. januar 2014

Et Herrekort igen.


Min søster skal bruge et Herrekort til en 40 års fødselsdag - 
og det har jeg lavet efter skitsen der er til denne uges udfordring hos Sketchy Colors

Mit kort kom til at se sådan ud:


Og skitsen ser sådan her ud:

 Papiret er My mind Eye og ensfarvet karton, og det er valgt ud fra farverne i motivet.
 Blomster, tandhjul og filmstrip mixet sammen.
og motivet er som så ofte før fra Digital Paper.


De spidse halvperler er jeg vild med på Herrekort.

Jeg fik lavet endnu et kort her i eftermiddag - det kommer en af dagene.
Tak for besøg 
Knus.
..

12 kommentarer:

  1. Fantastisk herrekort!Stilig med bilen!
    Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors denne uken og lykke til!
    KLem,Kari :)

    SvarSlet
  2. Super lækkert kort i et flot design

    Ha en hyggelig aften, knuss

    SvarSlet
  3. Fedt kort, efter en lækker skitse. De spidse halvperler, passer så fint til herrekort :-)
    God aften

    Knus Eva

    SvarSlet
  4. Flot flot herrekort, dejlig farve og en skøn gammel "øse" det kort bliver Christian da glad for. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Fantastisk flot herrekort, som han helt sikkert bli´r vildt glad for., og atter har du formået at få masser af seje detaljer med, som ser drøngodt ud.

    SvarSlet
  6. Igen et flot kort fra dine hænder :)

    SvarSlet
  7. Sikke et skønt kort med mange fine detaljer. Er helt vild med den skønne bil og filmstrimlen, du har fået samlet på en skøn måde

    SvarSlet
  8. Så stilig herrekort! Tøft motiv og flott pyntet. Likte godt filmstripen!
    klem Unni

    SvarSlet
  9. Rigtig lækkert herre kort... utroligt hvad du finder på af detaljer....

    SvarSlet
  10. Flot kort og sikke nogle dejlige detaljer. Egentlig har jeg ikke rigtig brugt blomster på mandekort, men hvorfor egentlig ikke, tænker jeg nu??

    SvarSlet