torsdag den 9. januar 2014

En "Gavekortsholder"


Jeg skulle bruge noget til et gavekort...! 
Først arbejdede jeg lidt i et almindeligt kort - men det blev lidt for almindeligt og kedeligt synes jeg.
En æske gad jeg ikke lave... jow jow - doven er man også.

Men så fik jeg en anden ide - og det endte med at blive sådan her:

 Jeg har brugt et af de store tags fra Prima, der kan være dejligt meget pynt på - hehe.
Barkstykkerne er vel egentlig til blomsterdekorationer ...? Men det her er da også en blomsterdekoration ikke? :)


Motivet er fra Pinterest, det er lidt svært at se på billedet - men jeg har sat bittesmå perler på alle "toppe" rundt i udstansningen.


Gavekortet er printet på almindeligt papir, rullet sammen og puttet i en Tim Holtz flaske der er sat fast på kortet.

En enkelt blomst fik en blonde roset.


Og så lidt lækker blonde fra Tyrkiet.


Jeg deltager i udfordringen hos We Love Vintage Challenge hvor udfordringen er Lav hvad du vil.
Nu skal jeg så have købt en plante jeg kan sætte mit tag på :)
God torsdag.


Knus.

19 kommentarer:

  1. Super flot ide. Lækre detaljer.

    SvarSlet
  2. Meget flot, på trods af din dovenskab har du lavet (ikke mindre) et unikt arbejde, med utrolige mange detaljer på, jeg har lidt svært ved at finde hvor dovenskaben tog overhånd. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. en vakker tag, med herlige detaljer .Likte så godt gavekortet i flasken, en meget god ide.
    klem Synnøve

    SvarSlet
  4. Jeg må da nok sige, at du har gjort ret meget ud af til at give den ud for at være doven ha ha ha. Men hvor er det blevet flot og en super god ide med at bruge den lille flaske på den måde.

    SvarSlet
  5. Wau, det er altså super super flot og en skøn ide, du lige fik der:-)
    Tak for sidst hos unik scrap, det var så hyggelig at møde dig og de andre der nede, skøn forretning og rigtig fantastiske scrap piger.
    Hvad med den 25/2 skal du til hygge aften hos unik scrap der?
    Knus Annette

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan stadig ikke svare på din blog :( ... Jeg er aldrig til hyggescrap hos Unik - der er lidt langt :) Vi har jo en klub hvor vi mødes hver torsdag her i Billund.
      Og ja! Det var så hyggeligt at rende ind i dig til udsalget :)
      Knus Dorthe

      Slet
  6. Wow, great work, thanks for joining at WLVC, hope to see you back next time.
    Hugs Liesbeth

    SvarSlet
  7. Ooooo wow....this is lovely! I am glad you joined the challenge at WLVC....please come back next time!
    Hugs Plony.

    SvarSlet
  8. Super lækkert og dejlig anderledes...

    SvarSlet
  9. Super lækkert og kreativt lavet

    God weekend, knuss

    SvarSlet
  10. Så fint og lækkert tag med en skøn løsning af en gavekortholder. Din stil med blonder, alt muligt tingeling og pynt er skøn. Tak for sidst

    SvarSlet
  11. so, so wonderful tag with the most beautiful embessilments;)
    happy weekend with warm hugs from finland!

    SvarSlet
  12. WOOOW, Dorthe hvor er det lækkert og fedt med det bark stykke ;O))))

    SvarSlet
  13. Så lekkert!
    Nydelig pyntet:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  14. Rigtig lækkert kort og du er bare rigtig god til at komme en masse pynt på. Det er stadig lidt angstfremkaldende for mig ;-)

    SvarSlet
  15. JEG FANDT DET :)
    Hvor er det bare fantastisk - bemærkede slet ikke barken, da jeg så kortet "live", men sikke en skøn detalje ;)

    SvarSlet