mandag den 6. januar 2014

Dusty Attics månedsskitse..


.. og en udfordring fra Lisa blev kombineret og det kom der dette LO ud af.
Det er årets første LO - men jeg håber jeg får lavet en del af slagsen.


Lisa har udfordret mig til at lave et 30 x 30 papir om fra "grimt" til brugbart.
Jeg har malet det med et tyndt lag gesso - så mønsteret stadig skinner lidt igennem, så har jeg lavet splats med brunt crackle paint - og håndtegnet en kant rundt. 
Og så har jeg også leget med månedens skitse fra Dusty Attic, den ser sådan ud:

.
Og det endte alt sammen ud i dette LO.

Titlen er lavet med Dusty Attic alfabet og Melissa Frances rub-ons.


Cameoen har været på arbejde med masser af sommerfugle og swirls.


Uret er fra Marianne design, bregneblade fra Dusty Attic og den sorte blomst er hjemmelavet. De har været til salg på min salgsblog - men nu er de solgt - hihi.


Noderne er også fra Dusty Attic og blonden har jeg klippet af et tørklæde jeg fandt i genbrug.

De blå blomster er også fra Dusty Attic.

Nå ja... det er hjørnerne forresten også.


Tak for udfordringen Lisa. :) uden den tror jeg ikke jeg havde taget mig sammen til at lave et LO endnu... Men nu er det lavet og jeg er godt tilfreds med resultatet!
God ny uge derude.
I morgen kører jeg til Esbjerg og besøger  Dorthe
Hun har lovet at give mig et kursus i mimialbums - jubiii.
Velkommen til nye følgere.
Knus


16 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er det blevet flot Pips. Og den blonde er da bare for fed, kan godt forstå du klippede den af, det havde jeg også gjort. Der er jo som sædvanlig masser af fede små detaljer overalt, og det hele passer bare sååå fint ind i hinanden. Rigtig flot LO.

    SvarSlet
  2. Det er blevet rigtigt fint! Lækre detaljer!

    SvarSlet
  3. Hold da op hvor er det rigtig flot méd en masse lækre detaljer. Du er da rigtig kommet igang her i
    2014 :-) tror du, du får tid til at komme på arbejde, haha. Knus

    SvarSlet
  4. Super flot LO, med lækre detaljer og tror da lige jeg skal i gebrugsen efter gl. Tørklæder med blonder ;-)

    SvarSlet
  5. Flot layout og lækre ting der er brugt!

    SvarSlet
  6. Hold da op, Dorthe, du er godt nok hurtig!!
    Du er simpelthen nøden til at lave layout noget oftere, for dette er ikke mindre end fantastisk.
    Super, super lækkert og med en masse skøøøønne detaljer ;O)))

    SvarSlet
  7. Wowww super flott LO Dorthe!!
    Lekkert pyntet, flotte detaljer og farger!
    Ha en kreativ og god uke :)

    ♥ klem, Inger

    SvarSlet
  8. Ja jeg siger som Lisa, du er mega hurtig og laver de skønneste LOer, jeg er også vild med dem, lav endelig nogle flere, man kan faktisk lære meget ved at "nærstudere" det ser ikke overpyntet ud, og alligevel er der så mange detaljer, (jeg må ha lært det) knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Du er altså fantastisk - også til LO'er. Det er SÅ fedt og det er så flot som du har brugt skitsen.

    SvarSlet
  10. Hvor er det et fantastisk flot og inspirerende LO du har lavet.

    SvarSlet
  11. Hvor er det et fedt L.O. Ja det er sjovt som man efterhånden bliver nærmest besat af at kigge efter ting der kan bruges til scrap. Jeg har tænkt på blonder fra f.eks. underkjoler hi hi

    SvarSlet
  12. Rigtig flot og meget lækkert LO... glæder mig til at se flere og måske et mini album eller 2... fnis

    SvarSlet
  13. Super lækkert LO! Godt Lisa fik dig igang igen:-) Lækre farver og fede detaljer! Jeg må prøve din teknik med at tilføje 3 ekstra ting, når jeg synes jeg er færdig:-)

    SvarSlet
  14. Waww, hvor er det smukt i flotte farver og med de lækreste detaljer. Flot indramning af fotoet

    Ha en god dag, knuss

    SvarSlet