lørdag den 4. januar 2014

Brug blomster....

Se det er jo en udfordring jeg kan deltage i med stort set alt hvad jeg laver :) Så derfor tilmelder jeg også dette kort hos Card and Scrap.
Egentlig er det mit første forsøg med at ændre "grimt" papir til noget jeg vil bruge.
Her har jeg bare malet med forskellige crackle paints - derefter ladet det tørre og så kørt igennem en embossingfolder og sværtet med distress ink.

Der er ikke brugt meget pynt til dette kort, men det behøver man jo ikke altid.
Det fine bånd har jeg fået af morkaren.
 Uret er købt for længe siden via eBay


Det samme er blomsten. Det lille stempel er en ud af et sæt på 4 fra Scrapper - de er desværre begyndt at smuldre - er der flere der har oplevet det?


I dag har Bodil og jeg været på hyggelig tøsetur. Og tænk vi mødte en masse søde scrappiger..... 
Annette/aka, Pernille/Moster Olivia, Heidi Lind, Linda, Tina/Tinse, Lone/Ørnstrup, Lise, Annette, Sonja/sonjasen, Jane/jas, Gitte og mange flere som jeg ikke lige kan navnene på. Iiiih hvor var det smadder hyggeligt at se og snakke med jer allesammen!
Da vi kom hjem var denne skønhed landet i min postkasse 


Det er resten af julegaven fra min Far - den blev bestilt længe inden jul - men NU er den her! Den er SÅ fin!
Tror jeg skal hygge lidt i scrapperiet nu.
God Weekend.
Knus.

8 kommentarer:

  1. Rigtig flot kort, du har lavet igen, og sikke da en kanonfed die, du har fået der, den kunne jeg da også godt se adskillige muligheder i.
    Må være fedt at møde nogle af alle de seje tøser herindefra live.
    Håber du får en skøn dag i scrapperiet.

    SvarSlet
  2. Brug blomster, jamen det er jo lige dig, og så bruger du kun EN, dejlig at se du kunne bruge det lille "flæsebånd" måske jeg også skulle forsøge mig med noget af det, du er nu så god til at finde anvendelse for alting, og så ser det oveni købet sk*** godt ud. knus morkaren. spændt på hvad du får ud af din "fargave"

    SvarSlet
  3. Mega flot kort, du er bare så god til at finde på nyt.
    Jeg glæder mig til at misbruge din nye die, - hvor er den fin - hvornår ser vi et kort hvor den er brugt?

    SvarSlet
  4. Vildt flot kort! Men helt anderledes kun at se én blomst;-)
    Lyder som en hyggelig tur I har været på...mon I var på udsalg?:-) Håber ikke I har købt hele butikken...
    Mht stemplet fra scrapper, så har jeg oplevet det samme. Det revnede og teksten blev ikke længere pæn, når jeg stemplede. Det er smidt ud, så må jeg købe et nyt...
    God fornøjelse med din nye gave, glæder mig til at se den i brug:-)
    Knus Eva (EVil Eve)

    SvarSlet
  5. Enkelt og smukt sat sammen i farverne, det er ikke altid man behøvs at fylde en masse på, her harmonerer det fint i farverne ! Lækker dies du der har fået dig :0)
    Knus Hjørdis

    SvarSlet
  6. Nå, Dorthe, så kom du igang med lidt grisseri og du kan jo godt!!!!!!
    Så du fortsætter da bare for jeg vil se mere og jeg er helt sikker på at du bliver rigtig glad for det.
    Hvad med en udfordring der lyder på at lave et baggrunds papir til et layout??????
    Meget smukt og elegant kort du har lavet og den julegave er da helt fantastisk ;O))))

    SvarSlet
  7. Rigtig flot kort og hold da op en lækker die... glæder mig til at se hvad du får ud af den...

    SvarSlet