fredag den 27. december 2013

Tid for årets Top 10

Nu hvor vi snart skriver 2014 er der tradition for at kigge tilbage på det man har lavet i løbet af året.
Jeg har kigget på årets layouts.
Det er ikke blevet til ret mange af slagsen i løbet af året - det må jeg vist lave om på fra årsskiftet.
Men her er mine egne 10 favoritter fra året i vilkårlig rækkefølge.


En af dagene vil jeg prøve at lave en top 10 over kortene jeg har lavet i 2013 ... men det bliver nok noget sværere *G*
Jeg glæder mig til at se Jeres Top 10.
God fredag
Knus.

15 kommentarer:

  1. Det er virkelig smukt arbejde Dorthe!
    Top 10 er en god tradition. Tak for genkigget!

    SvarSlet
  2. Flot Top 10. Dine layouts er smukke hver især og du har så mange lækre detaljer med.
    Godt nytår.

    Knus :)

    SvarSlet
  3. Rigtig smukke layouts, de er så romantiske og med mange flotte detaljer.

    SvarSlet
  4. Hvor er de bare smukke :-) jeg er vild med dine ting :-) kh Dorthe

    SvarSlet
  5. WAUW hvor er de bare flotte alle sammen Pips. Du har godt nok en super lækker stil. Jeg er helt vild med det du laver simpelthen. Du forstår bare altid at få så mange fede detaljer in i ethvert projekt.
    Håber du har en skøn jul.

    SvarSlet
  6. Skønt genkig... Synes selv der er en enormt svær opgave det at vælge ud... Men det er sjovt at se efterfølgende...

    SvarSlet
  7. Hej Pips, dine LOer er vidunderlige, alle sammen, men skal jeg fremhæve et bliver det nok det med mave, stork og bamse, det er bare så kært, dine bryllups LOer er osse flotte, det album bliver uerstateligt, og et fantastisk minde for brudeparet om den store dag, og ja Pips vi kom godt over julen, i morgen skal vi til den sidste sammenkomst (julefrokost) og det er rigtig jeg har været i din ynglingsbutik, og det bliver ikke sidste gang, for man glemmer jo altid noget. godt nytår til dig og sønnikken, knus morkaren.

    SvarSlet
  8. Det er altså en flot Top 10.
    Utroligt som du har fundet din helt egen flotte stil - selv om du var en sen starter med layouts.
    Jeg ville nødig være den der skulle fine en Top 10 i dine kort. .....Et kæmpearbejde.

    SvarSlet
  9. De er bare super flotte og skal nok se at få lavet et par top 10'er... hi hi...

    SvarSlet
  10. super flotte alle sammen , ønsker dig en dejlig weekend

    SvarSlet
  11. Sikke en masse smukke layouts du har valgt...jeg kunne forestille mig at det ikke var let! Jeg synes også at denne top 10 tradition er en god ting, måske skulle jeg følge dit eksempel ;-)

    SvarSlet
  12. Wow så mye lekkert!
    De er nydelige alle sammen:)
    Ha en fortsatt fin romjul og kos deg masse.
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  13. Altså Dorthe, du er nøden til at lave nogle flere layout i 2014 for det er såååå smuk når du folder dig ud på et stykke 30x30 papir ;O)))

    SvarSlet