mandag den 30. december 2013

Et ikke jule kort *G*


Det er efterhånden et par uger siden jeg har fået lavet noget scrap tror jeg, men i aftes brugte jeg et par timer i scraprummet.
Det blev til 2 kort. Det ene er dette her:
Papiret er fra mine rester.

 Hjørnerne er lavet med en joy dies
 Teksten er et Orion stempel - og det er stanset ud med en Marianne dies
Blomsten er hjemmelavet - og derefter sat på en kaméramme.

 og jeg har slet ikke brugt sværte eller maling *G*

Jeg ryddede op i mit papir i går - og fik rokeret rundt og sorteret bedre op. Jeg har bestemt mig for jeg ikke vil sælge af mit papir mere - men derimod ændre det hvis det ikke falder i smag. Så det må vel betyde jeg skal til at lege mere med mist og maling og lignende.
Men men.... det meste af det papir jeg har falder nu fint i min smag ;)

Jeg lavede også et nytårskort i aftes - men det må da være passende at vise i morgen.
God ny uge derude.
Knus

10 kommentarer:

  1. Et rigtig flot kort her igen Pips, og sikken en flot farve, du har brugt. Hvor er det skønt at se dig igang med nye projekter igen, håber det betyder at skulderen har det bedre nu?
    Há en rigtig god dag.

    SvarSlet
  2. Super flot kort. Skønne farver du har fået sat sammen. Og så er det jo dejligt at få brugt resterne.

    SvarSlet
  3. Meget smukt kort som altid med en masse fine detaljer... og ja man kan gøre meget med det papir som ikke lige falder rigtig i ens smag... men det er nu heller ikke det jeg har mest af... fnis..

    SvarSlet
  4. Næee Pips, hvor er det smukt, lige mine farver (men det ved du jo) jeg har prøvet at "nærlæse" for at tælle hvor mange lag du har (der er mange) er det ikke bare dejligt at lægge nisserne "på hylden" i de næste 8-9 måneder, det syntes jeg i hvert fald. kom nu godt ind i det nye år, knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Smukt kort, længere er det ikke
    Knus og god nytårsaften

    SvarSlet
  6. Smuk kort du næsten slutter af med....
    Godt nytår til dig - hvis jeg ikke når rundt i morgen. Tak for i år og på gensyn her eller der.....
    Knus fra os alle 3. Annette

    SvarSlet
  7. Wooow, Dorthe, hvor er det bare SMUKT og lækkert og sikke nogle smukke nuancer du har valgt ;O)))))

    SvarSlet