tirsdag den 31. december 2013

Årets sidste indlæg.


Så blev det den sidste dag i 2013 - uha hvor tiden suser afsted.
Jeg vil gerne takke alle Jer der har lagt vejen forbi her på min blog i løbet af året - og endnu mere alle I der har været så søde at efterlade en kommentar.
Jeg læser dem med glæde - og det er dem der gør at man gider blogge.
Tak!
Tak for de venskaber man får i denne småtossede verden -
det er herligt at vi er så mange med den samme interesse/Hobby.

Her er årets sidste kort fra mig - og i anledning af Nytåret har jeg selvfølgelig lavet et nytårskort:
Papiret jeg har brugt er faktisk noget af det der ellers var røget i "Nej-stakken" - men det var jo før jeg bestemte mig til at alt kan bruges...og nu er det så brugt - og jeg er rigtig godt tilfreds med resultatet.


 De små fugle og glassene er fra en lille pose med pynt til Bryllupskort - men nu kom de altså på her!
Champagneflasken er købt for længe siden - jeg tror jeg købte dem da Papirposen havde ophørsudsalg.

Uret er et chipboard - jeg har dabbet det med sølv ... med en af de nye tyndtflydende dabbere... (kan sgutte huske hvad de hedder)

Et mix af charms - blomster - blade og blonder ... så er jeg i mit es ;)


Klokkerne er også fra posen med bryllupsdims.

og sådan blev så årets sidste kort fra mig.


Jeg vil ønske jer alle et rigtigt godt Nytår med dette Nytårsønske:


Tak for 2013 - Jeg glæder mig til mange "gensyn" i 2014

Knus

13 kommentarer:

  1. Og selvfølgelig blev det sidste kort ligeså smukt som altid. Hvor er det der quiltede papir bagerst bare super flot Pips, og det hele er såååå fantastisk flot dekoreret med rigtig mange fede detaljer overalt.
    Det har du absolut al mulig grund til at være overmåde tilfreds med, det er rigtig smukt arbejde.
    Tusind tak for super lækker inspiration her hele året, og jeg glæder mig allerede til at se, hvad du vil glæde os med af fantastiske kreationer i det nye år.
    Så rigtig Godt Nytår til dig og dine og må 2014 blive det bedste nogensinde for os alle sammen, go blive det år, hvor helbredet bare topper også og alle dårligdomme forsvinder sporløst.

    SvarSlet
  2. Rigtig smukt kort at afslutte året med... du og dine må ha' et rigtig godt nytår...

    SvarSlet
  3. Så smukt et kort som altid

    Ønsker også dig et rigtigt godt nytår!!!

    SvarSlet
  4. Smukt nytårskort : ) vil også ønske dig et rigtig godt nytår !

    SvarSlet
  5. Smukt kort at slutte året af med. Godt nytår til dig og dine.

    SvarSlet
  6. Også årets sidste kort er utrolig smuk...rigtig godt nytår.

    SvarSlet
  7. Hej Dorte, jeg har fulgt din blog hele året og du du laver nogle meget skønne og supre lækre ting, det er en fornøjelse at se hvad du laver og du giver mig en masse inspiration.
    Tak for det og rigtig godt nytår til dig.
    Knus fra Annette

    SvarSlet
  8. Det er et rigtig smukt kort Dorthe.
    Godt Nytår.

    SvarSlet
  9. så vakkert nyttårskort, herlige farger og pynt. Så mye fint og inspirerende her hos deg, koser meg hver gang jeg er innom. Godt nyttår til deg fra meg, klem Synnøve

    SvarSlet
  10. Du overgår dig selv (som sædvanlig) dette er bare så flot, jeg har faktisk et meget velegnet billede til et nytårs kort, men det er forsent nu, men det bliver jo nok nytår igen.den urskive er super smuk, passer fint til et nytårskort, godt nytår Pips, og knus morkaren.

    SvarSlet
  11. Smukt nytårskort - og hvorfor skulle årets sidste kort være anderledes end alle de andre dejlige ting du har vist i løbet af året ? ;)
    Rigtig godt nytår til dig og dine :)

    SvarSlet
  12. Godt nytt år :)
    Så stilig nyttårskort :)
    Gleder meg til å følge deg i 2014 også.
    Nyttårs klem fra Connie

    SvarSlet