mandag den 9. december 2013

9. December

og endnu et jule/vinterkort herfra.
Igen har jeg brugt et motiv fra nettet - man kan virkelig finde mange flotte motiver gratis.


Papiret er Hobbygros blå Dixi Craft juleserie.
Blomsterne er skåret på Silhouetten, jeg kan ret godt lide disse lette åbne blomster. 


Mere fra Silhouetten (jeg må have fundet et kortere navn til det apperat *G*) Kristtjørn og vinterbær er også derfra.


Mine yndlingsstjerner!! - Kanten af motivet har fået gesso og er blevet drysset med Diamond dust.

En lille metalsnemand (fundet på en tøsetur med Bodil :))


Det var dagens kort herfra. Nu har jeg snart tømt lageret for ikke viste kort *G* - så må jeg vel snart til at producere lidt igen.


God ny uge til Jer - og tak ... især til Jer der efterlader en kommentar!
Knus.

15 kommentarer:

  1. Rigtig flot julekort med sødt motiv. Dine blomster i nederste højre hjørne er altså bare så fine - også.
    Stakkels Patrick. Du har altså fået ødelagt hans jule-gen. Men godt at høre, at han er kommet lidt i gang med ophængning.
    Har lige haft besøg af en af Eriks damer.....medbringende juleblomst og småkager.....Heldigt og dejligt. Så har vi da lidt.

    SvarSlet
  2. Super flot kort her igen Pips, og de motiver er godt nok kanon. Jeg har faktisk selv en hel CD med alle hans motiver, som jeg egentlig nok skulle få fundet i gemmerne, for de er godt nok super fede.

    SvarSlet
  3. Så må vi hellere komme til tasterne. :0)
    Super flot kort som altid, og det er da nogle,
    super flotte stjerner.
    Også god uge til dig. :0)

    SvarSlet
  4. De er rigtig smukke. Superflotte detaljer.

    SvarSlet
  5. Rigtig sødt og meget vinterlig kort...

    SvarSlet
  6. Det er vist nogle dage siden jeg har været forbi din blog og jeg bliver da helt forpustet og død misundelig når jeg ser alt det du har fået lavet!!!!!!!!!!!!
    Sikke nogle super fantastiske og meget lækre jule kort du har lavet, såååååååå lækre ;O)))

    SvarSlet
  7. Fantastisk flot igen- igen! Ja, blomsterne er bare så smukke.

    SvarSlet
  8. Igen et super flot kort, jeg må vist på opdagelse efter de flotte billeder:-)
    God aften til dig

    SvarSlet
  9. Du har så ret, alle mine motiver finder jeg på nettet, og det du har fundet her er super sødt, og du er så god til at pynte op om motivet med din "sille" som jeg har set flere kalde vidunderet, og de stjerner er da så søde, dem faldt jeg ikke over da jeg lige havde sendt to ordre afsted. knus morkaren.

    SvarSlet
  10. Flot julekort med en hyggelig stemning.

    SvarSlet
  11. wow sikke et kort du igen idag disker op med.

    SvarSlet
  12. Sikke flotte kort du har lavet,- det er dejligt med julekort,- jeg elsker de forskellige julekort man kan lave :)

    SvarSlet
  13. Flotte julekort : ) rigtig flotte blomster du har skåret ; )

    SvarSlet