søndag den 8. december 2013

8. December

Og herfra er der endnu et julekort.
Nu skal der vist snart laves noget andet :)

 Dagens kort blev grønt - og jeg har brugt papir fra restekassen.
Doilyen bag motivet er lavet i gammelt nodepapir med en Joy dies.
Sneboldegrenene fandt Bodil og jeg en dag vi var på tøsetur - hihi.


Tekst og motiv er begge free printables fundet på nettet.


Juletræet er købt i Netto for et par år siden.

Og så har jeg fået lækre adventsgaver i dag. Men dem viser jeg først 4. søndag i advent :)
God adventssøndag.
Knus.

14 kommentarer:

  1. WOUW endnu et kanon flot kort. Hvor er det bare flot Dorthe, du er godt nok bare perfekt til de små detaljer på alting. Lækkert lækkert kort her igen.
    Håber du får en rigtig god søndag.

    SvarSlet
  2. Igen igen er super lækkert kort fra din hånd :)

    God søndag

    SvarSlet
  3. Rigtig flot kort igen, og det papir har jeg også haft. Det er bare flot....og evigt gyldigt.
    Jeg synes du har en pligt som mor og hundeejer til at pynte lidt op.....bare lidt. (du kunne da se hvor lidt vi havde fremme...) Hvad tror du ikke Patrick og Tessa tænker om dig ? Dåååårlig mor.
    Trods alt : God søndag til dig og dine 2.

    SvarSlet
  4. Sikke flotte rester du har:-)
    Det ligner jo en million...suk
    Fine ting du finder på nettet til at printe.

    God søndag

    SvarSlet
  5. Igen en af dine smukke julekort

    God 2. søndag i advent, knuss

    SvarSlet
  6. Flot julekort.
    Du må have en god søndag.

    SvarSlet
  7. Jeg bliver aldrig træt af at se på dine kort, de er så smukke

    SvarSlet
  8. Endnu et flot julekort. Dem ryster du bare ud af ærmet - og alle er så smukke.

    SvarSlet
  9. Rigtig flot kort men mange meget fine detaljer...

    SvarSlet
  10. Sikke et fint kort - igen igen :-). Glædelig 2. søndag i advent og tusind tak for adventspakken, den er skøn :-)

    SvarSlet
  11. Flot julekort...jeg synes da ikke at du skal stoppe med at lave julekort :-))))) Bare gi den gas...

    SvarSlet
  12. Super julekort med rigtig mange spændende detaljer. Kan se at Siluetten har været på arbejde. Super sødt.
    Ses torsdag
    Knus

    SvarSlet