fredag den 6. december 2013

6. December...

og engle daler ned i skjul... :)

I går var det jo ikke vejr til at gå udenfor en dør så jeg brugte noget tid i scraprummet.
Det kom der bl.a. dette kort ud af.
Motivet fik jeg af Annette forleden :)

 Jeg har brugt almindelig hvid karton og guldfolie.

 Julestjernerne er lavet med Cheery Lynn dies.
Dansk juletekst stempel fra Hobbygros - udstansningen er lavet med Marianne dies

Og så har jeg brugt en af mine yndlings Spellbinders til at lave kanterne/borderne med. Den burde jeg bruge noget mere... men ehmm... jeg har vist i grunden mange dies jeg burde bruge mere - *G*
Jeg er stadig VILD med effekten det giver at stanse ud i guldfolien.
(og Tove..?? - hvis du ville købe lidt har jeg fået det hjem :))


Alle dies og stempel er fra Hobbygaarden!
Her i Billund stormer det stadig lystigt - og det bliver vist endnu en dag indendøre.
Selv Tessa ville ikke være ude mange minutter i går - hihi - og i dag putter hun sig i Patricks seng og ser fornærmet ud hvis man nærmer sig. *G*
God fredag - og snart weekend.
Knus.

13 kommentarer:

  1. flot kantdie du har brugt - og hvor ser det godt ud når mans stanser ud i guld. Smukt kort :-)

    SvarSlet
  2. dejligt kort Pips : ) og vildt flotte blomster du igen har lavet
    Rigtig god 6 dec

    SvarSlet
  3. Super flot og lækkert kort som sædvanligt Pips, og igen har du brugt det der superfede bånd , som jeg er så vild med ha ha ha. Og dine julestjerner er også bare fantastisk flotte, men det er det hele nu.

    SvarSlet
  4. Det smukkeste julekort jeg længe har set, så lyst, så let og stemningsfuldt, og jeg har så travlt i disse dage, så jeg har ikke endnu fået tid til at prøve folie og apdakter, men jeg glæder mig til der bliver en lille pause til at lege, jeg kogte 160 klegner og 85 kaffekranse i går, vi skal til klippe/klister fest på søndag hos Kim og Pernille, det plejer at være så hyggeligt så søndag formidag står jeg også og steger æbleskiver, en af vores juletradisjoner. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Super flot kort ige.
    Her blæser det også stadig vildt. Begge mine hunde vil heller ikke være ude idag. :-)

    SvarSlet
  6. Normalt er jeg ikke til engler, - men dit englekort er super flot.
    God weekend

    SvarSlet
  7. Hvor er det bare cute. Rigtig god effekt med guldborten.
    God weekend

    SvarSlet
  8. Ih, hvo var det godt du fik lidt billeder med hjem. Du forstår da at få noget ud af dem - selv af englene.....
    Den guldbort er bare superflot. Og ja, du har mange dies du burde bruge mere, men hvem pokker kan nå at bruge SÅ mange dies....haha.
    God aften til jer alle 3. Det er stadig hygge-inde-vejr.

    SvarSlet
  9. Yndigt kort, du har lavet.
    God weekend.

    SvarSlet
  10. Wow, et lækkert kort. Elsker det hvide med blomsterne og den skønne label-die bruger jeg også selv alt for lidt. Den er så fin. Motivet oser af jul. Et af de fineste julekort, jeg har set endnu

    SvarSlet