torsdag den 5. december 2013

5. December...

I dag er det ikke et julekort jeg vil vise Jer - men derimod kortet jeg lavede da vi skulle til barnedåb forleden.


Papiret er fra restekassen. Motivet er fra et 12 x 12 ark fra Kaisercraft.

Jeg er stadig vild med glimmer og glitter kartonet - og især det Jette har i Hobbygården der ikke drysser med glimmer overalt.
Stemplet er fra Orion Design.


En sløjfe og lidt blomster - også selvom det er et drengekort - hehe.


Borten fra Joy er også en blandt mange favoritter.


I dag er det vist bare vejr at holde sig indendøre - og måske være lidt kreativ.
Scrapklubben er aflyst i aften p.g.a. Bodil (thøhø) altså stormen Bodil ;)
Så må vi jo scrappe hjemme :) 
God torsdag - og Tusind Tak for alle besøg og kommentarer.
Knus.

11 kommentarer:

  1. Elsker dine fine detaljer - misunder din kreativitet.

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare fint igen dit kort. Super flotte detaljer overalt og alt så perfekt afstemt.

    SvarSlet
  3. Hvor er det fint. Og selv sløjfer og blomster går an -når det er til en baby-dreng. Den længe/høje die er nu altså fin.
    Godt det ikke var i dag du skulle herned, for så kunne du jo risikere at skulle blive....haha. Det blæser godt nok kraftigt nu. E er taget efter H på skolen, og fest og koncert er aflyst i aften. Jubi....friaften.
    H har jo ikke været hjemme siden du var her, og lækkerierne ligger stadig og venter - urørt af os !
    Pas på dig (og Tessa).

    SvarSlet
  4. Hvor er det smukt... ser super godt ud med glimmer papiret og med alle perlerne

    God dag i stormen, knuss

    SvarSlet
  5. igen et smukt kort fra din hånd

    SvarSlet
  6. Smukt dåbskort, det glimmer papir må jeg da vist se lidt mere på, hvor er det syndt for Bodil, at hun skal lægge navn til det uvejr, for hun er da så sød. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Super flot kort du har lavet også med blomster:-)

    Hov hov...;-)
    Jeg sidder da på min plads til convention ... Noget af tiden;-)

    SvarSlet
  8. Superskøn kort. Det ser rigtig flot ud med det glimmerkarton - mon ikke jeg må se at få fat i sådan noget ved lejlighed...

    SvarSlet
  9. Der er rigtig mange fine detaljer.

    SvarSlet
  10. Dejligt barnedåbskort : )

    SvarSlet