onsdag den 4. december 2013

4. December...

I går tilbragte jeg dagen hos denne skønne kvinde - og iiiihhhh hvor havde vi det hyggeligt og blev godt forplejet af hendes søde og rare mand :) 
Min lille hjælper var desværre ikke hjemme - så hende fik jeg ikke hilst på denne gang.
Jeg havde ikke pakket det store - for jeg ved at når Annette og jeg er sammen - så bruger vi jo nok munden mere end vi bruger hænderne (hihi) 
Men jeg havde taget min BigShot og mine dies under armen - og så misbrugte vi hinandens dies...Og på forunderlig vis var dagen pludselig væk...
Erik mente ikke han kunne holde os ud hele dagen så han gik ud i kulden og ellers forsvandt han ind på kontoret - når han ikke lige vartede os op (hvilket han var uhyre god til)
Det var en dejlig dag! Tak Annette og Erik!

Og så til dagens julekort... i dag er det blevet blåt.


Motivet har jeg fundet på nettet - det oser da af julehygge - ikke?

Kanten er lavet med mit pt yndlings punchsæt fra Martha Stewart. Stemplet er et af de fine danske tekstestempler fra Hobbygros - og begge dele er selvfølgelig fra Hobbygaarden.


Grangrenene er lavet med IO dies - og blomster med Nellie Snellen punchsæt.



Jeg har nu lagt juleblogger billedet øverst i sidebarren og linket via billedet til næste blog i rækken af julebloggere.
God onsdag derude. I dag er der heldigvis kun en uge til jeg skal ha den arm undersøgt! Øj hvor jeg glæder mig.
Knus.

18 kommentarer:

  1. Endnu et fantastisk flot julekort fra din hånd :)

    SvarSlet
  2. så smukt kort, dejlig julestemning

    SvarSlet
  3. Endun engang et virkeligt smukt kort

    SvarSlet
  4. Det lyder som en rigtig dejlig dag! Og kortet er skønt.

    SvarSlet
  5. Sikken I har hygget! Det er så dejligt positivt at læse om jeres dag sammen. Dit kort er "breathtaking" smukt

    SvarSlet
  6. Endnu et smukt kort, du har kreeret

    Hvordan lægger I det fine "bloggerbillede" på jeres blog? Jeg er lidt i tvivl om det, når det nu er ude i sidebaren ....

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal ind i Design - derefter layout .. så vælger du "tilføj gadget" i sidebarren. Her vælger du den gadget der hedder billede. Nu kommer der en boks op hvor du kan tilføje billede fra et album på din pc. Der er også et felt hvor du kan skrive/kopiere det link ind du vil have billedet skal linke til. :)
      Spørg igen hvis det ikke er svar nok..

      Slet
  7. Selv tak for endnu en hyggelig dag sammen med dig. Utroligt som tiden løber i godt selskab. Og jeg har fået scannet osv....men kun lige det jeg skal bruge. resten må vente til efter jul....hvor jeg også har udsat alle de andre ting til...haha Jeg får travlt.

    Superlækkert julekort og jeg spotter jo den lille fine iskrystal. Og så de grangrene - som de jo hedder på dit sprog.

    Den arm trænger virkelig til hjælp, det kan man tydeligt se, så jeg håber nogen kan gøre noget !

    SvarSlet
  8. Ja, det oser af jul og vinter. Fantastisk smukt. Mon vi får hvid jul? I har da rigtig hygget jer :-).

    SvarSlet
  9. Igen et rigtig smukt julekort.

    SvarSlet
  10. Stemningsfuldt og smukt Pips, og held og lykke med din arm. knus morkaren.

    SvarSlet
  11. Virkelig vildt flot julekort Pips : )
    Lyder som en rigtig hyggelig dag, dem får man aldrig nok af ; )
    Rigtig god 4 dec

    SvarSlet
  12. Hvor er det et flot og hyggeligt kort.

    SvarSlet
  13. Lyder da som om I havde en skøn dag, hvilket jo er herligt, og dit kort er også bare helt fantastisk flot som sædvanlig. Lækre dies, du har brugt.

    SvarSlet
  14. Jo der er virkelig dømt julehygge på det motiv! Smukt kort!

    SvarSlet
  15. Kan kun sige lækkert, lækkert.
    Anja

    SvarSlet
  16. Det var da skønt med sådan en dag hos Annette og Erik :-)
    Et rigtig flot kort du viser Idag.

    SvarSlet