tirsdag den 3. december 2013

3. December.

Igen i dag er det et julekort jeg har at vise frem :)
Jeg har igen været i gang med det smukke papir fra australske Megs Garden.


Det er da julepapir - ikke? :)
  Teksten er et chipboard.

Igen har jeg ikke pyntet ret meget da papiret er så smukt i sig selv.


Motivet med den herlige gamle nisse er på selve papiret!


Lige om snart vil jeg køre til bageren og hente lidt rundstykker - og så vil jeg køre til Vejle og hygge med Annette i dag :) Vi får nok ikke scrappet så meget - hihi. Men måske snakket lidt :) ... :)

God tirsdag.
Knus

19 kommentarer:

  1. Skønt kort... Og hvor lyder det bare hyggeligt med scrap hos Anette... Jeg vil blot nøjes med en arbejdsdag :)

    SvarSlet
  2. fantastisk smukt julekort og det papir er da for lækkert

    SvarSlet
  3. Rigtig flot kort og go måde du har brugt papiret på.... du må ha en aldeles go' dag med scrap og snak...

    SvarSlet
  4. Fantastisk flot papir.
    Hils AKA mange gange og hyg Jer.

    SvarSlet
  5. God dag hos aka og HILS hende mange gange. Knus

    SvarSlet
  6. Fanastisk flot kort. Hav en hyggelig scrapdag med Annette.

    SvarSlet
  7. Hav en fantastisk dag med Annette. Håber at se jeres kreativiteter senere.

    SvarSlet
  8. Som alle skriver, utroligt flot kort med den helt rigtige julemanden, hils i Vejle. Knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Super lækkert kort igen, og jeg er helt enig med det papir Pips, det er bare såååååååååå lækkert og fint i sig selv. Må vist lige ha hørt til min Australske penneven, om hun kan finde det derovre he he.
    Há en rigtig god dag med Anette og håber I får hygget igennem.

    SvarSlet
  10. Skønt julekort Pips ; ) og ja det er da julepapir der vil noget : ))
    Rigtig god 3 dec.

    SvarSlet
  11. Så vakkert papir du har brukt og flott pynta. Klem synnøve

    SvarSlet
  12. super flot kort der oser af dejlig julestemning, god scrappe hygge

    SvarSlet
  13. Det er såååå flot dette julekort.

    SvarSlet
  14. Endnu et dejligt kort fra dig. Håber du har råhygget.
    Anja

    SvarSlet
  15. Ja, det er julet! Hvor er det sødt!

    SvarSlet
  16. Mums, hvor er det et lækkert og gennemført kor,- håber i hyggede jer :)

    SvarSlet
  17. Wauw... igen et smukt kort fra dig.
    Jeg kan forestille mig at i har hygget max hos Annette i dag.

    SvarSlet
  18. Hvor er det et skønt kort, du har kreeret. Sjovt som det "Megs garden" pludselig popper op mange steder - har aldrig hørt om det før for ca 1 uge siden :)

    Jeg er sikker på, at I har fået snakket ... men scrappet kan jeg mere være i tvivl om :) Uanset hvad, så er jeg sikker på, at I har hygget jer og haft en fantastisk dag :)

    SvarSlet
  19. ÅÅÅÅHHHH, hvor er det bare smukt ;O)))

    SvarSlet