søndag den 22. december 2013

22. December.


Og så meget for mit bloggeri hver dag op til Jul - haha. 
Det blev ikke i år jeg fik gjort det :)
Til gengæld bliver dagens indlæg frygteligt langt ;) - Jeg har en masse lækre adventsgaver at vise Jer - og en kalender min søster har bestilt.

Først kalenderen:
Papiret er fra Riddersholm.
Blomsterne her har jeg fået af Asta. :)


Og disse er købt på udsalg i Panduro engang.


Kalenderne er skåret af et 30 x 30 ark. Jeg har sat velcro bagpå så de kan udskiftes for hver måned - de 11 måneder ligger i en kuvert bag den aktuelle måned.


Min søster skal bruge den til en værtindegave en af dagene.


Og så har jeg været med i en af adventsgrupperne på Scrapsisters - og hold op nogle lækre pakker det har givet.
1. søndag i advent åbnede jeg en pakke fra Christina209 - og der var alle disse lækkerier i - incl. den fede trææske.


2. søndag i advent var det pakken fra 10na jeg åbnede - den faldt også lige i smag med disse lækre ting.
Masser af skønne vintage ting :)


3. søndag var det pakken fra craftqueen - Den første hun sendte er desværre aldrig kommet frem - men så var hun så sød at sende en ny. Der var fine stempler, embossingfolder og så en cd med masser af skønne billeder til print, den skal nærstuderes en dag mellem jul og nytår, Spændende! :)


Og i dag åbnede jeg så pakken fra morkaren - den var også spækket med lækkerier som jeg glæder mig til at lege med. Uhmm.... se bare:


Jeg er sikker på jeg har været med i den allerbedste adventsgavegruppe!
Tusind Tak piger!

Og derudover havde Anja og jeg jo vores egen lille 2mandsgruppe med adventsgaver - og i den sidste pakke fra Anja var der igen en masse lækre ting.
Masser af skønt papir fra My Mind Eye - og 3 poser med diverse pynt.
Tusind Tusind tak Anja! Det har bare været så hyggeligt - og skønne pakker hver eneste søndag!


Jeg er omsider blevet færdig med julegaveræset - heldigvis.
Så nu mangler jeg kun lidt madindkøb der skal ordnes i morgen.
God 4. søndag i advent.
Knus

19 kommentarer:

  1. sikken en smuk kalender og du er da godt nok blevet begavet med lækre gaver. forsat god søndag

    SvarSlet
  2. Super flot kalender og den skal da nok gøre lykke hvor den komme frem... og hold da op en masse skønne ting du har modtaget.. Go' søndag

    SvarSlet
  3. Sikke en supersød kalender! Jeg vil også gerne sige tusind tak for alle adventspakkerne! Jeg er som et barn med sådan noget, så jeg har nydt det helt vildt! Skønne pynteting, som jeg vil glæde mig til at tage i brug :-). Kh Anja

    SvarSlet
  4. Hold da op - sikke nogle gode ting du har fået i adventsgave. Flot kalender!

    SvarSlet
  5. Kanon flot kalender, du har lavet, og ja den er da helt sikker på at blive et hit hos modtageren.
    Ja der har godt nok været en masse lækre gaver her i advent, hvilket minder mig om, jeg har helt glemt den idag, så den må jeg da hellere få kikket hehe he.
    hvor er jeg glad for at den anden i det mindste dukkede op, men stadig lidt ked af, den første forsvandt, men det er der jo desværre ikke noget at gøre ved, når ikke engang post dk gider tage sig af det LOL.
    Håber du får en skøn jul og et prafgtfuldt nytår også.

    SvarSlet
  6. Flot kalender og lækre gaver. :-)

    SvarSlet
  7. Flot kalender : ) og sikke en masse fine scrapsager du lige har fået : ) dejligt
    Maden fik jeg købt i dag så mangler der kun at afhente kalkunen i morgen : )
    Rigtig god 4 advent pips : )

    SvarSlet
  8. Hold da op en masse lækre sager, du har fået. De der adventspakke-grupper er bare så hyggelige :)

    Flot kalender, du har lavet. Den skal nok bringe glæde.

    Rigtig god jul, søde Dorthe :)

    SvarSlet
  9. Sikke en smuk kalender du har lavet - og hold da lige op så mange super skønne ting du har fået i adventskalenderen! :)
    Her er den sidste gave også købt og pakket ind - så der mangler bare lidt småting ..og sku' man ha' glemt noget...jamen så bli'r det såmænd nok jul alligevel...sådan plejer det jo at være ;)

    SvarSlet
  10. Sikke du er blevet begavet. Skønt med sådanne overraskelser.
    Rigtig god jul.

    SvarSlet
  11. WOOOOW, Dorthe sikke en fantastisk SMUK og meget lækker kalender, fantastiske nuancer ;O))))))

    SvarSlet
  12. Nydelig kalender du har laget!
    Så mye flott du har fått:)
    God Jul Dorthe!
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  13. Det er da ren guf for ganen....
    Anja

    SvarSlet
  14. Skøn kalender du har lavet.
    Rigtig lækre ting der har været i din advents kalender, nu skal vi så bare finde tiden til at få det hele brugt:-)

    SvarSlet
  15. Det er virkelig en fin kalender du har lavet.
    Dine kalenderpakker er jo overvældende....hvordan i alverden får du overblik over alle de fine ting - på en gang !

    SvarSlet
  16. Super smuk og lækker kalender og så mange skønne gaver


    Ønsker dig og din familie en rigtig glædelig jul... tak for dejlig inspiration i årets løb og søde kommentarer på min blog.

    Juleknus, Lissy

    SvarSlet
  17. Det er da en super flot kalender du har lavet til din søster, og de fine kalendergaver kender jeg jo og er også meget glad for, vi holdt jul i går hos min ene søn (som skal arbejde den 24) så i dag flipper vi lidt ud, inden juleræset fortsætter. rigtig glædelig jul til dig og dine knus morkaren.

    SvarSlet
  18. Woww så masse fint!!
    Ønsker deg en riktig God Jul og Godt Nytt År!

    ♥ klem, Inger

    SvarSlet
  19. Hold da helt op en masse lækre ting du har modtaget...så er der nok at lege med i de første mange scrapstunder. Godt nytår til dig!!

    SvarSlet