søndag den 29. december 2013

2013 Kort top 10


Puhaa... det er sørme lidt af et arbejde at finde de 10 kort man selv er blevet mest tilfreds med i året der snart er gået.
Jeg måtte dog også fravælge julekort da jeg plukkede - så der kommer en julekort top 10 også *G*
Men her kommer de så - min egen top 10.

Det første er min absolutte favorit - og måske det kort der har taget mig længst tid at lave nogensinde.
Hvis I vil se flere detaljer af de enkelte kort har jeg linket til det oprindelige indlæg med dem via tallet over hvert kort.

1

2 

3 



7

8


10 

Tusind Tak for besøg og søde kommentarer.
Jeg vender frygteligt tilbage inden nytåret ;)
Knus

10 kommentarer:

  1. De er bare så flotte alle sammen...

    SvarSlet
  2. Wauoo, hvor er de flotte alle sammen.

    SvarSlet
  3. Et skønt tilbage kik, jeg husker også nummer et som noget særligt der gjorde indtryk, det er bare så fantastisk (man kan godt se det har taget tid, og udfordrede dine kreative evner) det er en vinder, kom nu godt ind i det nye år, så håber jeg på mange gen kik i 2014, og tak for alt dine kommentarer og kalendergaver i år. Knus morkaren.

    SvarSlet
  4. De er også bare kanon flotte alle sammen, simpelthen små mesterværker hver især. De fortjener bestemt en plads her in Hall of Fame, det er helt sikkert, men det gør stort set alt hvad du laver jo.
    Rigtig flot og en super inspiration til alle os andre, og tusind tak for det og alt hvad du har delt med os her i år, glæder mig til at se en masse mere nyt i det nye år, og håber virkelig for sig, at det er hvor din skulder bliver fuldstændig ordnet, så du kan gøre som du gerne vil hele tiden.

    SvarSlet
  5. Fantastiske kort du har lavet, er enig i at det første bare er noget særligt. Har aldrig set et smukkere kort. Godt nytår til dig.

    SvarSlet
  6. mange smukke kort - er enig med dig om favoritten. Sikke dog et fantastisk flot kort.... Godt nytår til dig.

    SvarSlet
  7. Fantastisk smukke kort og jeg er sikker på du nemt kunne lave en top 50 :-) Jeg glæder mig til at følge dig i 2014!!

    SvarSlet
  8. Mange flotte kort du har laga i løpet av 2013. Kort nr.1 er min favoritt av favorittane

    SvarSlet
  9. Det er altså også flotte kort du har lavet - og de 10 her fortjener at være på listen.
    Nr 1 er bare noget hele specielt -men 5 og 7 hører til dem jeg husker bedst. Fordi de er så fine.
    Det har da været noget af et arbejde du har været ud i.....

    SvarSlet