mandag den 16. december 2013

16. December.


I går var det tid at åbne endnu et par lækre adventsgaver.
Den fra adventsgavegruppen på SS viser jeg først næste søndag.
Der åbnede jeg denne gang en lækker pakke fra Maryann.

Og så er der jo den lille 2-mandsgruppe Anja og jeg selv har lavet.
Der fik jeg denne gang denne MEGA lækre pakke.
En masse lækkert papir fra My Mind Eye - og derudover også 3 poser med forskelligt fint pynt.
Det er jo helt vildt! Og jeg gad nok vide hvor man kan købe så meget for 25 kr.?



Jeg glæder mig ihvertfald til at lege med de fine sager.

God ny uge.
Jeg er stadig ikke færdig med julegaver - men det hjælper da lidt på det.
Knus.

10 kommentarer:

  1. Ih altså for en lækker papirpakke og smådims. Jeg vil godt have adressen - hvis I taler om 25 kr...haha. Der er til mange timers hygge for dig.
    Jeg tror vi blev færdig med gaverne i dag, men mangler lige overblikket og listerne, Men jeg tror den er der.
    Det vil være dejligt at blive færdig med den slags, for der er alt for mange mennesker alle vegne.

    God aften til dig.

    SvarSlet
  2. Hvor er jeg glad for du endelig fik en fra mig, og håber da, at den kunne bruges, da den jo desværre ikke var som de andres, men forhåbentlig kunne det også bruges.
    Den fra Anja her er da i hvert fald super lækker også, må jeg nok sige, og der skal nok komme noget lækkert ud af det. Glæder mig til at se hvad det bli´r engang senere.
    Há en rigtig god aften.

    SvarSlet
  3. Dejlig pakke sådan at få : ))
    Jeg mangler heldigvis kun en enkelt pakke, og så lige at pakke dem ind men det er den sjove del : ))
    rigtig god 16 dec pips : )

    SvarSlet
  4. Kalenderpakker...åååhhh...dem gad jeg skisme godt have nogle af ;-) Desværre bliver det ikke lige sådan i år, men håber på at 2014 bliver bedre. Dejlige ting du har fået og sikke en masse for 25kr. Har én været på udsalg måske?? :-)

    SvarSlet
  5. Jeg kan slet ikke følge med her på din blog *G* - det går dælme stærkt med indlæggene :D
    sikke fine sager du har fået i din pakke - er da spændt på hvad du får kreeret med det hele :)

    SvarSlet
  6. Ja, det er en ganske lækker gave, du der har fået. Kan godt forstå, at den har vakt glæde ;)

    SvarSlet
  7. Skøn adventsgave, de papirer er i de skønneste farver, og alt det løse pynt skal mok "få ben at gå på" hjemme hos dig, jeg halter bagefter med det hele, men strikketøjet er færdig, så nu er det bare med at komme vidre. knus morkaren.

    SvarSlet
  8. skøn gave du høstede der

    SvarSlet
  9. Tjaah, jeg har jo haft en butik... Godt at du kan bruge det :-)

    SvarSlet