søndag den 15. december 2013

15. December.


I dag har jeg været til Julefrokost hele dagen - og i den anledning havde jeg købt en fin ny hat.


Er den ikke yndig? *G* ... Den fik ihvertfald smilet frem hos de andre deltagere.

Hvad ønsker I Jer til Jul af Scrapting?
Jeg troede egentlig ikke jeg ønskede mig scrapting - men der er dog alligevel et par ting der efterhånden har sneget sig på ønskesedlen...
blandt andet disse 2 embossingfolders:

Den første her tror jeg desværre ikke man kan få mere :( - så skulle en af jer vide hvor den kan købes hører jeg meget gerne om det.

Og denne:


Og så står Martha Stewart punch altid på ønskesedlen. :)
Hvad står på din?

God Søndag aften.
Knus

9 kommentarer:

  1. Det lyder godt med den julefrokost........og sikke da en spøjs hat. Måske har den klædt dig....haha.
    De juleønsker har jeg ikke set før, men det liger noget rigtig fint.

    SvarSlet
  2. Sikke en skøn hat, du har sikkert set rigtig øm og yndig ud med på!! Kan vi få et billede måske? Hvad hedder den embossingfolder du ønsker dig? Så kan jeg måske hjælpe dig med at lede efter den ;-) Jeg har flere ønsker til jul, men jeg ved at jeg ikke får noget scrap i julegave. Mine veninder, som ikke scrapper, synes jeg har andet jeg mangler mere og det er jeg nok tilbøjelig til at give dem ret i. Hvis du dog presser mig, så kan jeg nævne: stempler fra Just Rite, dies fra Just Rite og Spellbinders, Memory Box og stempler fra Waltzing Mouse stamps. Jeg har fundet en die fra Poppy Stamp, som minder lidt om embossingfolderen Tied together og det er bare GIGA lækker. Tja, jeg kunne vist blive ved ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Oooh ja - den die fra Poppystamp ER på vej hjem til mig - jeg får nemlig altid penge af min far til selv at købe julegaver - så den er noget af gaven fra ham. Det er dog ikke sikkert den lige når hjem inden jul - men så må jeg jo vente med den del af gaven ;)
      Embossingfolderen er fra Craft Concept og hedder Sun Ray - du må meget gerne se om du kan finde den. Den er udsolgt alle de steder jeg har kigget. :)

      Slet
  3. Altså...Hi Hi ja det er lige dig med den hat:-)
    Skønne ønsker du har...jeg ønsker mig altid MS punch og det skal være sæt så de passer sammen, memory box dies de er så fede.
    God søndag aften

    SvarSlet
  4. Du har sgu da helt sikkert været et ØØØØØØØØØØØØMMMMMMTTTTT syn, vi vil se billeder ;O))))))

    SvarSlet
  5. Ha ha ha ha synes nu du skulle há vist os et billede af dig MED hatten på ha ha.
    Med hensyn til den embossingfolder, hvis du gerne vil há den, så kan jeg altså godt forhøre mig hos mine amerikanske scrapvenner, de kan nogle gange udrette mirakler derovre, og har skaffet mig inddtil flere ting, som var regnet som umulige at skaffe, så lad mig det vide, så skal jeg forhøre mig okay?
    Og tusind tak for den lækre pakke, jeg pakkede op her lige før aften, da jeg endelig fik de første 5 minutters ro her i hele week-enden, den var bare super fed tusind tusind tak.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må du rigtig gerne forhøre dig om. Den hedder Sun Ray og er fra Craft Concept!

      Og selv tak for gaven i dag :) Den CD glæder jeg mig til at kigge nærmere på!! :)

      Slet
  6. Åeee vi vil se hatten på, den embosing folden kan jeg ikke hjælpe dig med, jeg glemmer altid at bruge de "folder" så dem gider jeg ikke have flere af, men den nye smukke stjerne (som du vist også har) ville jeg gerne ønske mig, men jeg kommer nok til at købe den selv, for at forklare Max hvad det er for en--- så heller sige det til køleskabet. knus og god tredie advents aften (har du åbnet en pakke) morkaren.

    SvarSlet