tirsdag den 10. december 2013

10. December.


Så er der kun 14 dage til Jul... !! 
Og jeg har ikke købt julegaver endnu *gisp*
Men i morgen skal jeg på Vejle sygehus og have røntgenfotograferet og undersøgt min arm - og bagefter regner jeg med en tur rundt i byen - så der skulle jeg gerne få købt de fleste!
Er du i gang? - eller måske allerede færdig?

Her er det sidste kort fra gemmerne. Endnu et julekort :)


Hertil har jeg brugt Inkido papir.
Doilyen bag motiv m.m. er en serviet til en rokokobuket :) så der er hul i midten - men pyt ... så skal motivet jo bare være stort nok til at dække. Jeg har købt en ordentlig stak af de buket servietter i alverdens farver.
 Bånd fra gemmerne, Tim Holtz filmstrimmel og et par WildOrchid roser.
"nøglehullet" er fra Bo Bunny


Og motiv og tekst er fra Riddersholm.


Så nu har jeg ikke mere i gemmerne jeg kan vise Jer - så må jeg i gang med at producere lidt igen :)
Men jeg tror altså ikke det bliver ret mange flere julekort *G*
God tirsdag.

Knus.

13 kommentarer:

  1. Rigtig flot kort, du har fundet i gemmerne.
    Pøj pøj med hospitalet og julegaveindkøb

    SvarSlet
  2. Igen et flot kort - knæk og bræk i morgen både med røngten og med indkøb :)

    SvarSlet
  3. Endnu et superflot kort Pips, og den serviet er da bare super fed, den har en rigtig fin facon og rigtig flot farve, og som altid formår du jo at få alt til at passe perfekt sammen.
    Pøj pøj imorgen på sygehuset. Håber du får en god melding tilbage, og får en hyggelig dag med juleindkøbene også.

    SvarSlet
  4. Super flot kort og pøj pøj med i morgen... er færdig med julegaver... tror jeg nok... fnis

    SvarSlet
  5. Igen et dejligt kort og en flot doily. God fornøjelse med i morgen. Jeg håber virkelig du får noget ud af det.
    God dag - til vi drilles ved igen !!!

    SvarSlet
  6. Fint kort med mange detaljer, glæder mig til at se hvad du ellers ud over julekort, kan trylle frem. God dag

    SvarSlet
  7. Altså så smukke detaljer på kortet - og osse på de sidste du har lavet :)
    Glæder mig til til at se hvad du får lavet, når det nu ikke skal være julekort :D
    Jow jow julegaverne de er ved at være i hus her - der kommer en lind strøm af div. pakker, for jeg bestiller så mange som muligt online :)

    SvarSlet
  8. Rigtig flot vintage julekort!
    God aften og god bedring.

    SvarSlet
  9. Flot nøglehul på et smukt julekort, jeg håber dit hospitals besøg gik godt i dag. knus morkaren.

    SvarSlet
  10. Det er nogle super flotte kort du laver, dejligt at følge dig her i december, jeg følger dig også resten af året. :)
    Du laver nogle super fine ting.
    Julegaver er jeg heller ikke begyndt på, men vi når det nok.

    SvarSlet
  11. Ja det er lidt vildt at det kun er 14 dage til jul. : / dejligt julekort, i fin vintage stil rigtig god aften

    SvarSlet
  12. Koselig julekort du har laga her :)

    SvarSlet